کد خبر: ۳۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
«فرانک ریبری» ستاره فرانسوی بایرن مونیخ که اخیرا تصمیم خود را برای پایان دادن به دوران 12 ساله حضورش در آلیانس آرنا را اعلام کرده است، قصد دارد ادامه دوران فوتبالی خود را در کنار «ژاوی» و در باشگاه السد قطر پیگیری کند.

به گزارش آوای نشاط، روزنامه سان انگلیس روز دوشنبه در گزارشی نوشت: ستاره فرانسوی بایرن، خاورمیانه را به عنوان مقصد بعدی خود برای ادامه فوتبالش هدف گرفته و قصد دارد به «ژاوی هرناندز» اسطوره باشگاه بارسلونا که هم اکنون در باشگاه السد قطر عضویت دارد، ملحق شود.
انتظار می رفت ریبری 36 ساله در پایان تابستان سال جاری بایرن مونیخ را ترک کند اما در نهایت قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با قهرمان بوندسلیگا تمدید کرد.
ریبری در فصل جاری تنها موفق به ثمر رساندن 5 گل شده و این بدان معنا است که او از 22 دسامبر 2018 تاکنون هرگز راهی به دروازه حریفان نبرده است که البته یکی از عمده دلایل آن، مصدومیت هایی است که در این فصل گریبان گیر وی شد.
ریبری در سال 2007 به بایرن ملحق شد و از آن زمان تاکنون 420 بار برای باواریایی ها به میدان رفته و در مجموع 122 گل و 183 پاس گل به نام خود ثبت کرده است؛ علاوه بر این او به همراه این تیم 8 بار عنوان قهرمانی بوندسلیگا را فتح کرده و در فصل 2012 – 2013 نیز موفق به بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده است؛ فصلی که بی گمان شاخص ترین فصل دوران فوتبالی وی محسوب شده و ریبری را در یک قدمی فتح توپ طلای جهان هم قرار داد اما قهرمانی بایرن در جریان داستانی جنجال برانگیز رقابت را به «کریستیانو رونالدو» ستاره آن روزهای باشگاه رئال مادرید واگذار کرد.
و حالا نشریه معتبر کیکر در گزارشی مدعی شد که ریبری هم اکنون عزم خود را برای آغاز ماجراجویی دیگر جزم کرده و قصد دارد تا برای پیوستن به ژاوی به خاورمیانه و السد کوچ کند.
باشگاه قطری هم اکنون در رتبه سوم لیگ ستارگان قطر قرار داشته و با صدرنشین این رقابت ها یعنی الریان 15 امتیاز اختلاف دارد.
بایرن تصمیم دارد تا در تابستان سال جاری تغییر و تحولاتی بزرگ در مجموعه خود ایجاد کرده و «آرین روبن» ستاره هلندی این تیم نیز به سمت درهای خروج از آلیانس آرنا حرکت کرده است.
مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا پیش تر «لوکاس هزناندز» را از اتلتیکو مادریدو «بنجامین پاوارد» ستاره فرانسوی اشتوتگارت را با پرداخت مبلغ کلی 100 میلیون یورو به خدمت گرفته است.
ضمن اینکه آنها قصد داشتند تا در ماه ژانویه ستاره جوان چلسی یعنی «کالوم هاسون اوبی» را به خدت بگیرند اما آبی های لندن به هر چهار پیشنهاد باوارایی ها پاسخ منفی دادند اما ریبری امیدوار است تا با قراردادی هنگفت مونیخ را به مقصد دوحه ترک کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آوای نشاط ، ریبری ، ژاوی ، السد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: