کد خبر: ۳۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
مدیرکل امور مالیاتی گیلان با اشاره به عدم افزایش مالیات بر ارزش‌افزوده گفت: امسال هیچ افزایش درصدی در حوزه مالیات بر ارزش‌افزوده نداشته و همان ۹ درصد یعنی پنج درصد ارزش‌افزوده، سه درصد عوارض و یک درصد مربوط به بهداشت اعمال می‌شود.

به گزارش آوای نشاط، انوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر مالیات‌دهندگان سر موقع مالیات خود را بدهند بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود، اظهار کرد: یکی از راه‌های مهم کسب درآمد در کشورهای مختلف مالیات بوده که دولت‌ها از این طریق بسیاری از کمبود نقدینگی خود را جبران می‌کنند لذا از مردم می‌خواهم تا به این امر توجه ویژه کنند.

وی با اشاره به زمان پایان ارائه اظهارنامه مالیاتی گفت: آخرین‌مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی ارزش‌افزوده پایان فروردین‌ماه است که مالیات‌دهندگان با مراجعه به سایت می‌توانند مالیات بر ارزش‌افزوده خود را پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با اشاره به اینکه مالیات‌دهندگان طبق قانون باید تا ۱۵ روز بعد از هر فصل پرداخت می‌کردند، بیان کرد: برابر با قانون مالیات‌دهندگان باید در پایان هر فصل مالیات خود را پرداخت کنند که امسال به دلیل مغایر شدن با ایام تعطیلات نوروز تا پایان فروردین‌ماه تمدید شده است.

انوری با اشاره به عدم افزایش مالیات بر ارزش‌افزوده گفت: امسال هیچ افزایش درصدی در حوزه مالیات بر ارزش‌افزوده نداشته و همان ۹ درصد یعنی پنج درصد ارزش‌افزوده، سه درصد عوارض و یک درصد مربوط به بهداشت است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: