کد خبر: ۳۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
قاضی دادگاه پرونده «پتروشیمی»:
رییس شعبه سوم دادگاه‌های ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی در پاسخ به سوالی مبنی بر رد اتهامات خانم مرجان شیخ الاسلامی آل اقا از سوی وکیل این فرد در جلسه چارم پرونده پتروشیمی، گفت: بیشتر ادله وکیل براساس اظهارات اقای حمزه لو بوده است نه اینکه خودشان مستندی ارائه داده باشند.

به گزارش آوای نشاط، رییس شعبه سوم دادگاه‌های ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی در پاسخ به سوالی مبنی بر رد اتهامات خانم مرجان شیخ الاسلامی آل اقا از سوی وکیل این فرد در جلسه چارم پرونده پتروشیمی، گفت: بیشتر ادله وکیل براساس اظهارات اقای حمزه لو بوده است نه اینکه خودشان مستندی ارائه داده باشند.

در پایان چهارمین جلسه دادگاه پتروشیمی قاضی مسعودی مقام در جمع خبرنگاران در رابطه با اصرار یکی از متهمان به ارجاع پرونده به کارشناسی، گفت: این ادعاها در قالب مدافعات است یا از سوی شاکی مطرح می شود و تمام اینها ارزیابی می شود ولی به معنای این نیست که ضرورتی برای ارجاع به امر کارشناسی وجود داشته باشد.

وی گفت: ارجاع امر کارشناسی زمانی انجام می‌شود که بحث یک بحث کاملا تخصصی باشد و دادگاه نتواند احراز کند و برای حفظ حقوق متهمان این کار خواهد شد. تاکنون اسنادی که مدعی آن هستند را ندیده‌ایم و در صورت ارائه بررسی خواهیم کرد. باید اسنادش را بررسی کنیم و نظرات کارشناسی موجود و استعلامات اخذ شده از بانک مرکزی و شرکت‌ها در پرونده را بررسی کنیم.

مسعودی مقام در پاسخ به سوالی مبنی بر رد اتهامات مرجان شیخ الاسلامی آل آقا از سوی وکیل این فرد گفت: بیشتر ادله وکیل بر اساس اظهارات اقای حمزه لو بوده است، نه اینکه خودشان مستندی ارائه داده باشند یا برگرفته از ادله جمع شده باشد؛ لذا تمام اظهارات آقای حمزه لو مبنی بر اینکه تمام پول‌ها به حساب‌های کشور برگشته است در دست بررسی است که قرار است مستندات ان امروز به ما ارایه شود، یعنی خود وکیل هیچ ملاقاتی با متهمه نداشته است که دفاعیاتش بر گرفته از ان اظهارات و یا اسنادی باشد که خانم شیخ الاسلامی ارایه کرده باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارائه اسناد توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تصمیم بر این بوده که اسناد را تا جلسه امروز به دادگاه ارائه دهند که بخشی از آن کامل شده است و برای مابقی آن از ما مهلت خواستند که تا جلسه بعد به دادگاه ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: