کد خبر: ۳۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در حمایت از سپاه پاسداران بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش آوای نشاط، جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در حمایت از سپاه پاسداران بیانیه‌ای منتشر کرد. متن این بیانیه‌ به شرح زیر است: 

هوالعزیز
«اگر سپاه نبود، کشور نبود.»
این بیان نورانی حضرت امام خمینی (قدس سره) در سال های آغازین شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در طول چهار دهه اخیر حقیقت آن در بزنگاه های خطیر همچون جنگ تحمیلی هشت ساله و حفظ تمامیت ارضی کشور و نیز در عرصه های سازندگی بخوبی روشن شده است.

اما آنچه در مقابله با جریان تکفیری و تروریستی داعش در منطقه غرب آسیا رخ نمود، بیش از پیش نقش اساسی و بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در مواجهه با این جریان دست ساز امریکا، اسرائیل و ارتجاع عرب نشان داد و توان بالای سیاسی و نظامی آن را در تشخیص کانون و ماهیت توطئه ها و نحوه مقابله موثر و بنیان برافکن با آنها به نمایش گذاشت.

این است که مقام عظمای ولایت در توصیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمود:
«سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب (س) پیشقدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.»

با این وصف واکنش کینه توزانه و شدید هیات حاکمه آمریکا به عامل اصلی خنثی شدن توطئه عظیم طراحی و اجرای پروژه داعش(دولت اسلامی عراق و شام) در سال های اخیر، واکنشی قابل انتظار و در عین حال عاجزانه و نابخردانه است. در واقع عاملان ایجاد و تدارک داعش با آن عده و عده عظیم ایدئولوژیک، استراتژیک و تکنولوژیک در عرصه سیاسی و نظامی اکنون بخوبی دریافته اند که سپاه در همه این عرصه ها دست برتر را دارد و طبعا دچار چنان احساس وحشت و عجزی می شوند که به هر واکنش تلافی جویانه ای هر چند احمقانه و بی فایده دست می زنند و حرکت غیرمتعارف و غریبی چون تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله این حرکت هاست.این در حالی است که بدنبال نقض رسمی فرجام از سوی هیات حاکمه آمریکا و بازگرداندن وسیع تحریم ها، پیش از این شاهد اعلام فهرستی بلند از اشخاص حقیقی و حقوقی بوده ایم که در لیست سیاه آمریکایی ها قرار گرفته اند.

بی تردید تاثیر و برد این اقدام نابخردانه هم بیشتر از اقدامات پیشین کاخ سفید نخواهد بود،کمااینکه در عرصه داخلی این اقدام ملت غیور و مقاوم‌ ایران را در مسیر حمایت از انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران استوارتر نمود و در افکار عمومی جهانیان هم حتی از سوی متحدان آمریکا با عدم اقبال نسبت به سیاست های هیاهومدارانه و نامتعارف ترامپ‌ همراه بوده است.

جبهه متحد زنان اصول گرا و کارآمد ضمن اینکه این حرکت مذبوحانه را محکوم به شکست می داند, خواستار برخورد مناسب و قاطع دستگاه دیپلماسی در پیگیری حقوقی و سیاسی این اقدام ابلهانه آمریکا در سطح بین المللی است و از سویی تاکید می کند که بنا به رهنمود مقام معظم رهبری، بر ما زنان انقلابی است که در شرایط خطیر کنونی به وظایف خطیر خود در جهت استمرار راه روشن انقلاب اسلامی بیش از هر زمان واقف و عامل باشیم و یکدیگر را در این امر واجب دعوت به تلاش و مجاهدت بی وقفه نماییم. انشاءالله

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: