کد خبر: ۳۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
علی صادقی می‌گوید که علاقه‌مند به ایفای نقش‌های لج درآر است و کارگردانان نیز از او چنین چیزی را می‌خواهند.
به گزارش آوای نشاط، علی صادقی بازیگر نقش داماد نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) درباره همین اصرار کارگردان‌ها به یکنواخت بودن در ایفای نقش‌ها گفت: برخی می‌گویند نقش متفاوتی از من در «نون.خ» دیده‌اند اما من خودم اعتقاد دارم تکرار شده‌ام و فقط لباس و سوژه‌ها تغییر می‌کنند. من دوست دارم نقش‌هایم را لج درآر ایفا کنم و سعید آقاخانی هم کسی بوده که همیشه علاقه‌مندم با او همکاری کنم؛ در عین حال امیدوارم نقشم در این سریال هم تکراری نبوده باشد. 

او خاطر نشان کرد: معمولاً کارگردانان آن نقش علی صادقی که کلافه می‌کند را دوست دارند. به من می‌گویند آن شیطنت‌های خاص را می‌خواهیم و سعی می‌کنند نقش‌های من را به آن سمت سوق بدهند. اگر خودم هم بخواهم در کاری یک نقش دیگر و نوع دیگری ایفا کنم در همان پلان‌های اول و دوم به من گوشزد می‌شود همان علی صادقی باش!

بازیگر سریال «متهم گریخت» و «خانه به دوش» تأکید کرد: من به نظر کارگردان‌ها همیشه احترام می‌گذارم و فیلمنامه هم اهمیت داشته است. ولیکن چون کمدی کار کرده‌ام دوست دارم همیشه مردم را شاد کنم. با توجه به اینکه جایی زندگی می‌کنیم مردم مشکلات‌شان زیاد است من دوست ندارم به این اتفاقات دامن بزنم. فیلم غمگین و غصه‌دار بازی نکردم. بیشتر برای بازی در کارهای طنز است و پیشنهاد جدی کم بوده و اگر هم بوده، نقش‌ها مناسب نبوده و ترجیح دادم در کارهای طنز بازی کنم.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: کم‌کار نیستم و پیشنهاد خاصی نداشتم. فعلاً در تلویزیون کاری ندارم ولی در سینما «ایکس لارج» به تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش احتمالاً امسال اکران می‌شود و قرار است کار دیگری با ایشان انجام بدهم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: