کد خبر: ۳۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
ستاد بازسازی عتبات در پی سیل اخیر از اعزام موکب‌‌های اربعین برای امدادرسانی به مردم سیل زده در مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، ستاد بازسازی عتبات در پی پیام سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه مبنی بر حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و همراهی ستادهای بازسازی عتبات عالیات و اربعین کشور، برای کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

     در پی پیام سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده محترم نیروی قدس سپاه و هماهنگی‌های به عمل آمده با  ستاد مدیریت بحران کشور و عنایت به اعتماد مردمی و توانمندی‌های موکب‌های اربعین حسینی سراسر کشور، به آگاهی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می‌رساند: ستاد بازسازی عتبات عالیات با فوریت نسبت به اعزام مواکب برای امداد و خدمات رسانی به مردم غیور و سیل زده  استان‌های لرستان و خوزستان و سایر نقاط آسیب دیده از سیل‌های اخیر اقدام خواهد کرد.

بدین منظور از تمامی موکب‌داران کشور دعوت به عمل می‌آید با هماهنگی و در قالب موکب‌های اربعین حسینی به ارائه خدمات میدانی به مناطق سیل زده و یا در معرض سیل‌های احتمالی آینده اقدام کنند.

 ازعموم مردم شریف ایران نیز  تقاضا می‌شود کمک‌های نقدی خود به سیل زدگان عزیز را از طریق سامانه *233#  (بخش اربعین) واریز و کمک‌های غیر نقدی خود را به ستادهای بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور تحویل دهید.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به نشانی. www.atabat.org مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: