کد خبر: ۳۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران در بیانیه‌ای در واکنش به شعار قائمشهری‌ها علیه قلعه‌نویی به تمجید و تعریف عجیب و غریب از رفیق قدیمی خود پرداخت.

به گزارش آوای نشاط، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به پایان رسید اما حواشی این مسابقه که با شعار هواداران علیه امیر قلعه‌نویی همراه بود، تمام نشده است.

پس از این اتفاق فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی اقدام به انتشار بیانیه و دفاع تمام قد از دوست قدیمی خود کرد که آدم نمی‌داند اینجا لیگ فوتبال است یا محلی برای رفیق بازی!

به چند جمله از این بیانیه دقت و خودتان قضاوت کنید:

* مراتب ناراحتی خود نسبت به تنها نقطه تاریک باشگاه ریشه دار نساجی در فصل اخیر که همانا توهین به پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران، دوست عزیزم جناب امیر قلعه نویی، بوده را اعلام دارم.

* این حرکت با خط و مشی قبلی بوده و رسما در این خصوص از دست اندرکاران کانون هواداران توضیح می خواهم و تا پایان مصرانه پیگیر خواهم بود.

* فیلم ها و شرایط مسموم آن لحظات تاریک توهین به دوست بیست و چند ساله ام در اختیار باشگاه قرار گرفته و با عامل یا عاملین این اتفاق که دقیقا رصد شده و درخصوص آن تا حدودی به نتیجه رسیده ایم در مراجع ذیصلاح برخورد خواهیم کرد.

* بنده به عنوان خادم این تیم بزرگ با وساطت و راهنمایی های دوست خوب و بزرگوارم جناب امیرخان قلعه نویی به مجموعه نساجی اضافه شدم و خود و باشگاه محبوب مان را مدیون ایشان می دانم.

* در پایان باز هم مراتب ناراحتی و دلخوری خود نسبت به این اتفاق را اعلام می دارم و امیدوارم امیر قلعه نویی عزیز این اتفاق را به اسم همه هواداران باوفای نساجی ننویسد تا همچنان از کمک ها و مشاوره های این مرد بزرگ بهره مند شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: