کد خبر: ۳۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
سرمربی رئال مادرید دلیل بازی دادن به لوکا، پسرش را به عنوان دروازه بان این تیم بیان کرد.

به گزارش آوای نشاط، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف اوئسکا رفت و توانست ۳ بر ۲ مهمانش را شکست دهد. این دومین پیروزی مادرید پس از بازگشت زیدان است.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بعد از برتری تیمش در این دیدار گفت: برای باشگاهی مثل رئال مادرید و بازیکنان خیلی سخت است که بدانند در طول این فصل جامی به دست نخواهند آورد. با این حال ما حرفهای هستیم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم فصل را به پایان برسانیم.

او درباره انتخاب لوکا زیدان پسرش در درون دروازه در بازی برابر اوئسکا که در نهایت دو بار نیز دروازه خودی را باز شده دید گفت: پسرم خیر، من یکی از دروازه بانان رئال مادرید را درون دروازه قرار دادم. او هم یکی از بازیکنان تیم است و خیلی خوشحالم که برای اولین بار برای تیم به میدان رفت و توانست این حضور با یک برد برای او همراه شود. او دروازه بان سوم ما است. تیبو کورتوا برای این دیدار آماده نبود و می‌خواستم به کیلور ناواس که همراه تیم ملی کاستاریکا بازی کرده بود و خسته بود استراحت دهم و به همین خاطر به لوکا در این دیدار بازی دادم.

این مربی در پایان درباره وضعیت کریم بنزما نیز به صحبت پرداخت. این مهاجم ۳۱ ساله احتمال دارد در تابستان از این تیم جدا شود و به تیم دیگری برود. در همین رابطه زیزو گفت: امسال شاید بهترین سال کریم بنزما در گلزنی بوده باشد. من روی او حساب باز می‌کنیم. ۹ دیدار دیگر باقی مانده است و می‌خواهیم فعلاً این دیدارها را به موفقیت به پایان برسانیم و بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. باید ببینیم چه رخ می‌دهد ولی کریم بازیکن رئال است و فکر نمی‌کنم تغییری در وضعیت او ایجاد شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: