کد خبر: ۳۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
پس از ضربه پنالتی فرشید اسماعیلی، حرف و حدیث‌های فراوانی پیرامون این اتفاق زده شد که حالا واقعیت این ماجرا مشخص شده است.

به گزارش آوای نشاط، دربی بزرگ پرسپولیس و استقلال با یک گل به سود شاگردان برانکو به پایان رسید. در این دیدار یک ضربه پنالتی به سود شاگردان وینفرد شفر گرفته شد که حواشی زیادی در پی داشت. اما اصل ماجرا چه بوده است؟

با اعلام ضربه پنالتی فرشید اسماعیلی پشت توپ ایستاد و با ضربه چیپ توپ را به بالای دروازه فرستاد. دقایقی بعد شایعه شد که سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال پنالتی را از منشا گرفته و به اسماعیلی داده است.

پس از پایان بازی نیز شفر در کنفرانس خبری اعلام کرد نمی‌داند رحمتی به پاتوسی چه گفته است، اما پاتوسی پنالتی زن اول بوده و نباید اسماعیلی پنالتی می‌زد. همین مسئله باعث شد هواداران استقلال به رحمتی حمله کنند و او را باعث شکست تیمشان بدانند.

اما سرمربی استقلال دقایقی بعد در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه اعلام کرد سخنان او تحریف شده است، و رحمتی فقط پیام شفر به منشا را به او منتقل کرده که به دلیل آنکه بیرانوند او را می‌شناسد پنالتی نزند و رحمتی مقصر تعویض پنالتی زدن استقلال نیست.

با این حساب با تبرئه رحمتی، اسماعیلی با تصمیم خودش پنالتی را از پاتوسی گرفته و حتی در رختکن نیز به همین دلیل میان پاتوسی و اسماعیلی درگیری رخ داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: