کد خبر: ۳۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
بارش شدید باران که از بامداد امروز در استان فارس آغاز شده بود، از حوالی ساعت ۱۱ منجر به وقوع سیلاب شدید در منطقه دروازه قرآن، میدان ابوکلام، هفت‌تنان و مسیرهای منتهی به این مناطق شده بود.

به گزارش آوای نشاط، در پی بارش‌های امروز در شیراز تعدادی از خودروهایی که از سمت ورودی دروازه قرآن وارد شیراز شدند دچار حادثه شده که بلافاصله دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و ... به امدادخواهی مسافران رسیدند.

19 کشته و 94 زخمی ‌در سیل شیراز

‌پیرحسن کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد‌‌: 18 نفر در سیل شیراز جان باختند و ‌تاکنون 94 مصدوم به‌جای گذاشته ‌و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 16 دستگاه آمبولانس درحال امدادرسانى به سیل‌زدگان است.

علوی برای بررسی ابعاد خسارات سیل عازم شیراز شد

به‌دستور حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات برای سرکشی، نظارت و بررسی ابعاد خسارات ناشی از سیل در استان فارس عازم شیراز شد.

 

تعداد بازدید : 0
واژگونی خودروها در پی بارش باران در دروازه قرآن شیراز

 

تشکیل جلسه فوری مدیریت بحران در استان فارس

مدیرکل مدیریت بحران استان فارس از تشکیل جلسه فوری مدیریت بحران در استان فارس برای کنترل اوضاع خبر داد و گفت: میزان خسارت سیلاب شیراز ‌هنوز مشخص نیست.

هشدارهای علوم پزشکی شیراز

علوم پزشکی شیراز نیز هشدارهایی برای حفظ سلامت مردم اعلام کرده از جمله اینکه  شهروندان باید با سیلاب مانند فاضلاب برخورد کنند و تحت هیچ شرایطی از آب چاه استفاده نکنند.

همچنین در این بیانیه آمده است: از تماس بدن با آب سیلاب باید پرهیز کنیم و بدون چکمه در سیلاب راه نرویم، اگر سیلاب وارد منزل شد بعد از خارج کردن سیلاب وسایل منزل باید شست‌وشو و ضدعفونی شوند.

تعداد بازدید : 0
بازار وکیل شیراز نیز به زیر آب رفت
 

مردم از منازل خود خارج نشوند

‌عنایت‌الله رحیمی استاندا‌ر فارس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز با اشاره به‌ وقوع سیلاب در برخی مناطق شیراز اظهار داشت: این سیلاب در کمتر از 10 دقیقه از ارتفاعات تنگ الله‌اکبر شروع شد و در ورودی شهر شیراز و در د‌روازه قرآن خودروهای در حال حرکت را با خود برد.

وی علت این سیلاب را  حجم زیاد بارندگی اعلام کرد و افزود: نیروهای امدادرسان در صحنه حضور دارد و امیدواریم حداقل تلفات را داشته باشیم.

استاندار فارس با ابراز اینکه خودروهایی که از شیراز به‌سمت اصفهان در حال حرکت بودند با مشکل مواجه شدند، تصریح کرد: از مردم درخواست کرده‌ایم که از منازل خود بیرون نیا‌یند تا بتوانیم اوضاع را تحت کنترل داشته باشیم.

تعداد بازدید : 0

لحظه نجات مادر و فرزند از سیلاب در شیراز
 

آبفای شیراز: آب آشامیدنی هیچ مشکلی ندارد/ مردم به شایعات توجه نکنند

مسؤول روابط عمومی اداره آبفای شهرستان شیراز گفت: هیچگونه خللی در آب آشامیدنی شیراز به وجود نیامده است و از شهروندان خواست به مطالب انتشار یافته در فضای مجازی توجه نکنند.

تعداد بازدید : 0
دروازه قرآن شیراز بعد از وقوع سیل

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آوای نشاط ، شیراز ، سیل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: