کد خبر: ۳۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
حامیان حقوق فلسطین و مخالفان رژیم صهیونیستی، در اعتراض به برپایی نشست «آیپک» مقابل کاخ سفید و همچنین محل برپایی این نشست در واشنگتن تجمع کردند.

به گزارش آوای نشاط، فعالان حقوق فلسطین و مدافعان صلح در آمریکا در اعتراض به مواضع رژیم صهیونیستی و حامیان آن، تجمع اعتراضی در برابر کاخ سفید و همچنین محل برگزاری نشست سالیانه لابی پرنفوذ صهیونیستی «آیپک» ترتیب دادند.

آغاز نشست سالیانه لابی صهیونیستی «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» موسوم به «آیپک» از شب گذشته در واشنگتن، با تظاهرات اعتراضی علیه این لابی و صهیونیست‌ها همراه شده است.

حامیان حقوق فلسطینیان و مدافعان صلح در آمریکا، عصر یکشنبه به وقت واشنگتن در اعتراض به مواضع رژیم صهیونیستی و حامیان آنها، تجمع اعتراضی برپا کردند.

معترضان تجمع اعتراضی خود را از مقابل کاخ سفید آغاز کردند و سپس به نزدیکی محل برگزاری نشست آیپک در مرکز واشنگتن رفتند.

در این تجمع اعتراضی، برخی گروه‌های یهودی مخالف رژیم صهیونیستی از قبیل «صدایی برای صلح» به همراه حامیان حقوق فلسطینیان حضور داشتند.

قرار است در این نشست سالیانه مقام‌های ارشد دولت ترامپ، کنگره آمریکا و همچنین برخی مقام‌های رژیم صهیونیستی سخنرانی کنند.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیوینستی هم که در واشنگتن به سر می‌برد، قرار بود در آیپک سخنرانی کند اما به دلیل حمله موشکی به تل‌آویو این سخنرانی را لغو کرد و قرار است به فلسطین اشغالی بازگردد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
برچسب ها: آوای نشاط ، آیپک ، واشنگتن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: