کد خبر: ۳۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از توزیع بسته های غذایی و سایر ملزومات زیستی در میان آسیب دیدگان از سیلاب در مناطق مختلف 12 شهرستان خبرداد.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از بلاغ، مجتبی اکبری طی گفت و گویی با بیان اینکه تیم های امدادونجات جمعیت هلال احمر از نخستین ساعات وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان به کمک آسیب دیدگان شتافتند گفت: تا کنون به بیش از 6 هزارنفر متشکل از هزار و 512 خانوار امدادرسانی شد.

وی افزود: در همین راستا افزون بر 16هزار قرص نانَ،11هزار و 460 کیلو برنج،یک هزارو 360 تخته پتو،هزارو 760 بطری روغن،405 تخته موکت،991 بسته غذایی،6هزار باکس آب معدنی و 208 قوطی کنسرو در بین آسیب دیدگان از سیلاب توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود: تاکنون بیش از 800 دستگاه خودرو زمین گیر شده در برف و سیلاب رهاسازی شد.

اکبری تصریح کرد: تخلیه آب از 415 واحدمسکونی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 167 نفر از دیگر خدمات ارائه شده به متاثرین از سیل و برف و طوفان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ادامه داد: عوامل امدادی این جمعیت با تمام ظرفیت امدادی همچنان در مناطق آسیب دیده حضور دارند و به هرگونه نیاز امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ خواهد داد.

اکبری گفت: تا خارج شدن سامانه بارشی از استان و عادی شدن شرایط ، تمامی نیروهای هلال احمراستان در آماده باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: