کد خبر: ۳۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
مهندس ورشکسته‌ای که ۲۰ سال حبس را به خاطر ۱۴۵ میلیون تومان تحمل کرده، با مدد خیران نیکوکار، نوروز امسال دیگر در زندان نخواهد بود.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران ، مدیر کل زندانهای استان و نایب رییس هیات امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران از آزادی قدیمی ترین زندانی بدهکار غیر عمد استان پس از تحمل 20 سال حبس با کمک خیرین در شب میلاد مولی الموحدین (ع ) و در آستانه نوروز 98 خبر داد.

مصطفی محبی با اعلام این خبر گفت : مهندس محمدرضا در یکی از شهرستانهای استان گیلان کارخانه تولید دستمال کاغذی داشت به دلیل نوسانات بازار دچار ورشکستگی مالی شد که در نهایت بانک جهت دریافت مطالبات خویش  مبادرت  به توقیف و ضبط کارخانه و اموال وی کرد.

محبی در ادامه افزود :محمدرضا که با وجود شکات فراوان و میلیادها تومان بدهی توان بازپرداخت و جلب رضایت آنان را نداشت طی 20 سال زندانی بودن ؛ همسرش نیز جدا شده و عملا کسی پیگیر نجاتش نبود اما مددکاران زندان با پیگیریهای مکرر و کسب رضایت شکات آزادی این مددجو را رقم زدند.

مدیرکل زندانهای استان و نایب رییس هیات امنای ستاد دیه استان خاطرنشان کرد : با پرداخت مبلغ 145 میلیون تومان از سوی خیرین محمدرضا 67 ساله نام خویش را در کنار اعلام آزادی از بلندگوهای بازداشتگاه های اوین شنید تا بتواند در این لحظات اعیاد مذهبی و ملی در کنار خانواده خویش آزادی خود را جشن بگیرد.

عزیزان نیکوکار جهت اهدای هدایای کمک های مالی برای زندانیان جرایم غیر عمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 88861870 و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریم خان زند- خ سنایی – نبش اعرابی 6 پلاک 25 طبقه سوم و همچنین به سایت www.tehipro.ir اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: