کد خبر: ۳۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
نیروهای امنیتی صهیونیستی با حمله به منطقه عبوین در شمال رام‌الله، «عمر ابو لیلی» را که گفته می‌شود عامل عملیات آرییل بود، به شهادت رساندند.

به گزارش آوای نشاط، منابع محلی بامداد چهارشنبه از به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی به‌دست نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر «عبوین» واقع در شمال رام‌الله (کرانه باختری) خبر دادند.

به نوشته شبکه اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای امنیتی (شاباک) و پلیس رژیم صهیونیستی که به بهانه جست‌وجو برای عامل عملیات استشهادی «آرییل»، به منطقه عبوین در شمال شهر رام‌الله یورش برده بودند، یک جوان فلسطینی به نام «عمر ابو لیلی» را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در بیانیه‌ای ادعا کرد که عمر ابو لیلی، همان عامل عملیات در آرییل بوده که بعد از چند ساعت محاصره محل اختفا، نهایتا از پای درآمده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز دقایقی بعد تایید کردند که عمر، عامل عملیات استشهادی در روز یکشنبه علیه صهیونیست‌ها در آرییل بوده که توانسته بود با استفاده از سلاح گرم و سرد، سه صهیونیست را کشته و حداقل سه نفر از آنها را زخمی کند.

جنبش مقامت اسلامی «حماس» نیز با تبریک گفتن شهادت عمر ابو لیلی، اعلام کرد: «در زمانی که اشغالگران عرصه را خالی می‌دیدند تا نقشه‌های پلید خود را برای محو کردن آرمان ما اجرا کنند، قهرمانی به نام عمر ظهور کرد و نشان داد که استخوان فلسطینی‌ها در گلوی اشغالگری نخواهد شکست»

انتهای پیام/

 
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: