کد خبر: ۳۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
جیمیل امکان برنامه ریزی ایمیل ها را فراهم کرده است بنابراین کاربران اندرویدی قادر خواهند بود د برای ارسال پیام ها برنامه ریزی دقیقی انحام دهند.

به گزارش آوای نشاط، بسیاری از افراد همیشه آرزو می کنند که بتوانید ایمیل خود را در عرض ده دقیقه بعد، بیست دقیقه بعد یا ده روز بعد ارسال کنند، اکنون این قابلیت به خوبی روی گوشی های هوشمند اندرویدی در دسترس است. البته بر اساس خبرهای اولیه این ویژگی فعلا فقط  برای اندرویدی ها در دسترس خواهد بود.

کاربران می توانند با مراجعه به ویژگی های برنامه ریزی به ویژه برنامه ریزی متن به طیف وسیعی از گزینه ها دسترسی داشته باشند و به ایمیل ها از دو دقیقه تا پنجاه سال زمان دهند. البته این به معنای محدودیت شما نیست و می توانید دریافت ایمیل های برنامه ریزی شده را نیز بر اساس سلیقه خود لغو کنید.

نکته مثبت دوم در مورد این ویژگی این است که می توانید پیام ها را در صورت آفلاین نیز مدیریت کنید. بنابراین حتی اگر گوشی شما انلاین نباشد هم قادر به مدیریت ایمیل خود هستید.

البته این نخستین برنامه جیمیل برای مدیریت پیام ها به شکل آنلاین و آفلاین نیست و پیش از این و در ماه ژوئیه 2018 نیز نمونه هایی از این برنامه به شکل آزمایشی رونمایی شد. بخش های پیچیده تر این ویژگی در حد وعده است و مشخص نیست دقیقا در چه زمانی قرار است شاهد برنامه های جدید جیمیل باشیم ، اما آن چه مشخص است این خواهد بود که گوگل برای کاربران جیمیل برنامه هایی ویژه دارد.

برای مثال، یک ابزار پاسخ هوشمند وجود خواهند داشت که از سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بررسی پیام های شما استفاده می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: