کد خبر: ۳۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و زنیت سنت‌پترزبورگ هنوز نتوانسته راهی مطمئن برای باز کردن دروازه حریفان در موقعیت‌های تک به تک پیدا کند.

به گزارش آوای نشاط، سردار آزمون در مسابقات جام‌جهانی و همچنین رقابت‌های لیگ اروپا نشان داد در گل کردن موقعیت‌های تک به تک مشکل دارد و این موضوع نظر سرمربی زنیت سنت پترزبورگ را نیز جلب کرده است.

سرگئی سماک سرمربی زنیت که تیمش با شکست 2 بر 1 مقابل ویارئال در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ اروپا، از این تورنمنت حذف شد، در پاسخ به پرسشی درباره مشکل سردار آزمون برای گلزنی در نبردهای تک به تک گفته:

«سخت است صحبت کنیم. لازم است تا روی این مسئله نیز در تمرینات کار شود. برخی لحظه‌ها خوب هستند، اما من پیش از این با سردار آزمون صحبت کردم. به او گفتم که لحظه‌های بیشتری از گلزنی وجود دارند و باید روی آنها کار کنیم. باید به صورت دقیق شرایط را مورد ارزیابی قرار دهیم. فکر می‌کنم مشکل اصلی از ارزیابی شرایط آغاز می‌شود. شاید بسیاری از بازیکنان با این مشکل مواجه باشند و همواره آن‌طور که می‌خواهند شرایط پیش نمی‌رود. تصمیم‌گیری در آن لحظه بر شرایط پیش‌آمده تأثیر خواهد گذاشت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: