کد خبر: ۳۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز با بیان اینکه دقایقی پیش لوله‌های گاز در مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر دچار انفجار و حریق شد، گفت: تاکنون در این حادثه ۲ نفر جان باخته‌اند.

به گزارش آوای نشاط، علی تراب‌پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز اظهار کرد: دقایقی پیش لوله‌های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس راه دچار انفجار و حریق شدند که در این حادثه یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه نیسان پیکاپ دچار آتش‌سوزی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز در گفتگو با فارس تصریح کرد: تاکنون در این حادثه ۲ نفر کشته شدند و از تعداد مصدومان فعلا آماری در دست نیست.

وی گفت: با توجه به آتش‌سوزی احتمال افزایش کشته شده‌ها و مصدومان وجود دارد. نیرو‌های آتش‌نشانی در محل در حال انجام عملیات هستند.

تکمیلی/ افزایش تعداد کشته‌ها به ۵ نفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: به دلیل نشت گاز لوله‌های گاز در مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس‌راه دچار انفجار شد که تعداد کشته‌شده‌ها به ۵ نفر افزایش یافت.

همچنین رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: در حادثه انفجار خط لوله گاز به دلیل نشت گاز در آزادراه اهواز به بندر ماهشهر تا کنون ۵ نفر کشته شدند و ۶ نفر زخمی شدند.

تعداد بازدید : 0

فیلمی از شدت آتش‌سوزی و انفجار در اهواز

آتش‌سوزی مهار شد

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: آتش‌سوزی لوله گاز برومی اطفا و مهار شد و نیروهای عملیاتی در حال خنک سازی محل هستند. حاجی زاده بیان کرد: همچنین مسیر در حال بازگشایی است.

نشتی و فرسودگی لوله‌های گاز علت آتش‌سوزی اهواز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: انفجار خط لوله گاز در منطقه برومی به علت نشتی در لوله‌های گاز ناشی از فرسودگی خط لوله اتفاق افتاد.

او گفت: چند دستگاه خودروی عبوری به علت حرارت ناشی از آتش‌سوزی دچار حریق شدند. کشته‌شدگان شامل ۲ نفر از خودروی سمند، ۲ نفر از خودروی بونکر گزارش شد؛ اتوبوس مسیر اهواز -کرمان تلفات جانی نداشت.

او همچنین افزود: مصدومین به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شدند و عملیات اطفای کامل تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: