کد خبر: ۳۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
بازگشت ژوزه مورینیو به رئال‌مادرید ساده نخواهد بود، چراکه ۴ ستاره باتجربه این تیم با آقای‌خاص موافق نیستند.
به گزارش آوای نشاط، نتایج ضعیف رئال‌مادرید تحت هدایت سانتیاگو سولاری و بی‌جام ماندن در فصل جاری باشگاه را به فکر استخدام یک مربی جدید انداخته است.

یکی از مربیانی که رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند احتمال حضورش در رئال‌مادرید زیاد است نامی آشنا برای کهکشانی‌ها بوده و کسی نیست جز ژوزه مورینیو.

اما بازگشت مورینیو به سانتیاگو برنابئو با وجود استقبال برخی هواداران و فلورنتینو پرس مخالفان بزرگی دارد. گفته می‌شود ۴ ستاره باتجربه رئال‌مادرید موافق آقای‌خاص نیستند و رابطه خوبی با او ندارند.

اولین و مهم‌ترین بازیکن سرخیو راموس است که البته در مجموع در باشگاه با توجه به جر و بحث با پرس بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی ندارد و شایعه شده رئال را ترک خواهد کرد. دومین بازیکن گرت بیل است که او هم به هیچ عنوان از آمدن مورینیو خوشحال نخواهد شد. ستاره ولزی هیچ‌گاه در مادرید محبوب نشده و احتمال جدایی‌اش هم زیاد است. دو بازیکن دیگر هم کریم بنزما و مارسلو هستند که در صورت بازگشت مورینیو به جدایی فکر خواهند کرد. درباره مارسلو شایعه حضور در یوونتوس و بازی کردن دوباره کنار رونالدو هم به گوش می‌رسد.

نکته جالب این است که مورینیو می‌داند این ۴ ستاره قدیمی تیم با او مشکل دارند و به باشگاه اعلام کرده در صورتی به رئال‌مادرید برمی‌گردد که این ۴ بازیکن، تیم را ترک کنند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: