کد خبر: ۲۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
به نظر می رسد خاندان سلطنتی بریتانیا از مشکلات خود در شبکه های مجازی به ستوه آمده اند و تصمیم دارند، راهی برای حل این مشکل پیدا کنند.

به گزارش آوای نشاط، خاندان سلنتی بریتانیا در اقدامی بی سابقه در تلاشند ضمن ارتباط برقرار کردن با شهروندان، آنان را مجاب کنند در رفتارهای مجازی خود دقت بیشتری کنند.

در بخشی از بیانیه خاندان سلطنتی بریتانیا در این مورد می خوانیم: مردم باید در شبکه های اجتماعی "حسن نیت، محبت و احترام  بیشتری نشان دهند".خانواده سلطنتی از مردم می پرسد که آیا از فعالیت افراد بی ادب در شبکه های اجتماعی رضایت دارند یا خیر."

بر این اساس خاندان سلطنتی بریتانیا یک لینک پیوند رهنمودهای اجتماعی جدیدی در مورد شبکه های اجتماعی منتشر کرده که توسط کانال های The Royal Family، Clarence House و برخی صفحات رسمی وابسته به این خانواده منتشر شده است.

دستورالعمل ها از کاربران خواسته اند از نوشتن نظرات حاوی هرزنامه ، توهین آمیز، تهدید یا نفرت پراکن و ... خودداری کنند. بر اساس این متن  نظرات کاربران  نیز نمی تواند در بردارنده انواع توهین ها مثل توهین بر اساس نژاد، جنسیت، مذهب، ملیت، معلولیت، گرایش جنسی یا سن باشد. علاوه بر این، نظرات نمیتوانند " نامربوط یا غیرقابل شناخت" باشند و البته نمیتوانند شامل تبلیغا باشند.

خانواده سلطنتی می گوید حق پنهان کردن یا حذف نظرات در کانال های  خود را اجرا می کنند و در صورت ادامه بی احترامی ها از طریق مجاری قانونی با متخلفین برخورد می شود.

در بخش دیگری از این بیانیه می خوانیم: "هدف کانال ها و شبکه های اجتماعی ما ایجاد یک محیط دوستانه است که جامعه ما بتواند  با خیال راحت به بحث و گفتگوی آزاد بپرداد.  ما می خواهیم که هر کسی با کانال های شبکه های اجتماعی ما ارتباط برقرار کند حسن نیت و محبت و احترام  را نشان دهد"

به نظر می رسد اخیرا موج حملات به 2 عروس خاندان سلطنتی، یعنی کیت میدلتون و مگان مارکل تشدید شده و بخش بزرگی از حملات نیز نژادپرستانه و توهین به ملیت و تبار مگان است و بر همین اساس نیز خاندان سلطنتی در تلاشند راهی برای حل این بحران پیدا کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: