کد خبر: ۲۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران که خود را آماده رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی قهرمانی آسیا می‌کند، قرار است از چهار بازیکن ایرانی-آمریکایی در ترکیب خود استفاده کند.

به گزارش آوای نشاط، تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال کشورمان پس از پشت سر گذاشتن مرحله اول مقدماتی قهرمانی آسیا، در مرحله دوم این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی، ویتنام و لبنان همگروه شده است.

در همین راستا با تصمیم کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال قرار است چهار بازیکن ایرانی-آمریکایی به نفرات تیم ملی اضافه شوند تا کشورمان حضور قدرتمندانه‌تری در این رقابت‌ها داشته باشد.

خسرویار در این باره گفته: «چهار بازیکن داریم که از آمریکا به تیم اضافه می‌شوند. من هم جز اولین ایرانی-آمریکایی‌هایی بودم که توانستم از این فرصت استفاده کنم و به تیم ملی ایران بیایم. به همین دلیل دوست داشتم این در را برای بقیه هم باز کنم. چون همه ایرانی هستند و دوست دارم تجربه تیم ملی هم داشته باشند. این بازیکنان چون از پایه فوتبال بازی می‌کنند، می‌توانند خیلی به ما کمک کنند. اینگونه نیست که از بازیکنان ایرانی استفاده نکنم. هر بازیکنی که خوب باشد در ترکیب قرار می‌گیرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: