کد خبر: ۲۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت هرکیلوگرم مرغ در تهران ۱۵۵۰۰ تومان است، درحالی که قیمت یاد شده نرخ سقف این محصول به حساب می‌آید و در بازار این محصول با قیمت‌های متفاوت و حتی تا ۱۳ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد

به گزارش آوای نشاط، بر اساس اطلاعیهای که اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی( در تاریخ  97/11/27) صادر کرده است قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در کشتارگاه های تهران به  14250 تومان، پخش 14450 تومان و در خرده فروشی به  15500 تومان رسیده این درحالی است که که قیمت یاد شده، نرخ سقف این محصول به حساب می آید و  در بازار این محصول با قیمت‌های متفاوت و حتی تا 13 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

این اتحادیه همچنین قیمت هرکیلوگرم سینه مرغ با کتف را نیز 21000 تومان، سینه بدون کتف 22000 تومان  و فیله مرغ را 25000 تومان اعلام کرده است. در این اطلاعیه همچنین اشاره شده است که قیمت‌های اعلامی فوق استعلامی بوده و آنها می‌توانید با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب 10 درصد سود اقدام به فروش نمایید .

بنابراین گزارش، درحالی که مرغ در بازار به این قیمت ها به فروش میرسد، ستاد تنظیم بازار نیز گفته است که قیمت هر کیلوگرم مرغ نباید از 11 هزار و 500 تومان بیشتر باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
برچسب ها: آوای نشاط ، مرغ ، قیمت مرغ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: