کد خبر: ۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
برنامه های نخستین شب از برگزاری یازدهمین جشنواره ملی «موسیقی نواحی» به اجرای 12 گروه موسیقی از استان های مختلف اختصاص دارد.

به گزارش «آوای نشاط»، این گروه‌های 12 گانه متعلق به استان‌های کردستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، مازندران، بوشهر، خراسان رضوی، ، خراسان شمالی، اردبیل، گلستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، لرستان هستند.

اجرای موسیقی گروه اخوان از استان کردستان(سنندج)، گروه جهانگیر عیسی‌پور از استان کرمان(سیرجان)، گروه بامری از استان سیستان و بلوچستان(ایرانشهر)، گوره سورنای از لرستان، گروه ژنده پیل از استان خراسان رضوی (تربت جام)، گروه مازو از مازندران، گروه فولادی از استان کرمان(منوجان)  و گروه شالو از بوشهر از برنامه های نخستین روز این جشنواره است که از ساعت 20 در بوستان مادر شهر کرمان آغاز می شود و طی آن علاقه مندان در فضایی که سه هزار صندلی در آن چیده شده است می توانند از این برنامه بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش برنامه مشابهی نیز توسط هنرمندان استان‌های خراسان رضوی، گلستان، خوزستان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی در شهرستان‌های زرند، بردسیر و رفسنجان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره ملی «موسیقی نواحی» عصر امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت افتتاح می شود و تا 14 اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: