کد خبر: ۲۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
جک دورسی مدیرعامل توییتر می گوید ترامپ درواقع به نوعی همان اوباما است، برای درک این موضوع کافی است کمی دقت کنید.

به گزارش آوای نشاط،  جک دورسی، مدیر عامل توییتر در گفتگو با جود راگن کمدین و طنزپرداز آمریکایی نکاتی جالب مطرح کرد. این مصاحبه که در قالب یک پادکست منتشر شد نشان می دهد مدیرعامل تسلا؛ ایلان ماسک تنها فردی نبوده که در دام سوالات جنجالی راگن می افتد. مدتی پیش ایلان ماسک در جریان مصاحبه با راگن ماری جوانا کشید و به شدت جنجالی شد.

روگن از دورسی  پرسید: "شبکه اجتماعی چیست؟" "آیا این چیزی است که همه حق دارند از آن استفاده کنند یا باید فقط به افرادی که رفتارهایی خاص دارند محدود می شود؟

دورسی پاسخ داد: "من معتقدم که این چیزی است که همه حق دارند استفاده کنند."

روگن ادامه داد: "هر فردی  حق دارد؟" اما شما مردم را از شبکه های اجتماعی بیرون می کنی.. مثلا الکس جونز یکی از افرادی بود که اخیرا وی را از توییتر بیرون کردید.

دورسی پاسخ داد: "نه. جونز رفتارهایی دومینو وار و نادرست روی پلتفرم ما انجام داد و در نتیجه باعث شد که ما مجبور شویم به علت نقض حقوق دیگران او را از پلتفرم خود حذف کنیم."

در همین جا بود که روگن به بحث ترامپ پرداخت و گفت پس چرا دونالد ترامپ با این همه توییت جنجالی هنوز هم در توتییتر حضور دارد؟

دورسی پاسخ داد که تهدیدهای ترامپ و سخنان او در توییتر جدی نیست و او از بسیاری از جهات تفاوت چندانی با باراک اوباما ندارد.

دورسی گفت: "این موضوع را صراحتا می گویم که روسای جمهور این کشور(ایالات متحده) از زبان مشابهی در رسانه های مختلف استفاده کرده اند. آنها در رادیو، تلویزیون و رسانه های مختلف سخن می گویند. اگر شما به رفتارهای باراک اوباما در دوران ریاست جمهوری وی نگاه کنید، لحنی مشابه از او خواهید دید. اوباما در دوران ریاست جمهوری خود به خبرگزاری CBS گفت؛ هیچ راه حل آسانی در برابر کره شمالی وجود ندارد و  ما قطعا می توانیم کره شمالی را با زرادخانه های خود نابود کنیم. اما به جز هزینه های انسانی این موضوع، متاسفانه، آنها در کنار همسایۀ حیاتی ما، یعنی کره جنوبی هستند. "

دورسی در ادامه گفت: " برهمین اساس است که من نمی توانم بگویم بابت یک توییت عادی ترامپ و تهددیهای پوشالی وی نمی توان از توییتر بیرونش کنم چون حتی در دوران ریاست جمهوری اوباما هم از این نوع اظهارنظرها کم نداشتیم. البته ما یک پلتفرم با دستورالعمل های واضحیم و اگر واقعا حس کنیم یک رهبر عمومی مانند رییس جمهور ایالات متحده، تهدیدی جدی علیه یک فرد خصوصی ایجاد می کند، اقدام خواهیم کرد."

انتهای پیام/

 

منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: