کد خبر: ۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
درحالی‌که هنوز چند روز بیشتر از تأیید مایک پامپئو به عنوان وزیر امور خارجه جدید دولت ترامپ نمی‌گذرد، وی اولین دور از سفرهای خارجی برای تحریم‌های ایران را آغاز کرده است.
به گزارش «آوای نشاط» درحالی‌که هنوز چند روز بیشتر از تأیید مایک پامپئو به عنوان وزیر امور خارجه جدید دولت ترامپ و جایگزین رکس تیلرسون نمی‌گذرد، وی اولین دور از سفرهای خارجی خود را به سمت خاورمیانه و با هدف مذاکره و افزایش فشار برای تحریم‌های ایران آغاز کرده است.

به گزارش «تابناک»؛ مایک پامپئو، وزیر امور خارجه جدید آمریکا، روز شنبه در اولین دور از سفرهای خارجی خود وارد ریاض شد. این سفر که بسیار عجولانه و سریع برنامه‌ریزی‌ شده است، یک هدف اصلی را دنبال می‌کند: فراخوان حمایت برای تحریم‌های جدیدی بر جمهوری اسلامی ایران.

تور خاورمیانه‌ای وزیر خارجه آمریکا که سه مقصد ریاض، عمان و تلاویو را در بر دارد، تنها دو روز پس از تأیید صلاحیت پامپئو از سوی سنای آمریکا برای تصدی مقام وزارت خارجه صورت می‌گیرد و در حالی انجام می‌شود، قرار است دونالد ترامپ در دوازدهم ماه می (کمتر از دو هفته دیگر) تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا خروج از برجام بگیرد.
 
انتهای پیام/ 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: