کد خبر: ۲۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
«سردار آزمون» مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ انتقادها از من در فضای مجازی تاثیری در هدفم ندارد و همه ملی پوشان با تفکر ارائه بهترین عملکرد برای موفقیت در آسیا تلاش می کنند.

به گزارش آوای نشاط، تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 حریف چین در مرحله یک چهارم نهایی شد.
این در حالی است که سردار آزمون فرصت های خوبی در این دیدار برای گلزنی و در موقعیت های تک به تک از دست داد. 
آزمون امروز سه شنبه در گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا اظهار داشت: در جام جهانی 2018 روسیه هم در فضای مجازی انتقادهای زیادی از من صورت گرفت ولی پس از بازی با اسپانیا متوجه شدم که توجه کردن به این مسئال فقط به ضرر خودم تمام می شود در حالی که من با نظر کادر فنی می دانستم چه کار می کنم.
وی گفت: ‌وقتی همه بازیکنان تیم ملی این انتقادها را در فضای مجازی می بینند فقط تیتر آنها را می خوانند و با خنده از کنار آن می گذرند. ولی آنچه که می ماند تیم ملی فوتبال ایران است که تعداد زیادی از بازیکنان با کیفیت در این دوره از جام ملت ها کنار یکدیگر جمع شده اند که در جام جهانی هم عملکرد قابل قبولی ارائه داده اند و حالا برای موفقیت در جام ملت های آسیا با حمایت مردم می توانند موفق شوند.
وی گفت: البته خدا را شاکرم که انتقادها سبب شد تا زندگی جدیدی را آغاز کنم و روش خوبی را در پیش بگیرم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و روبین کازان روسیه در خصوص عملکرد خود در دیدار مقابل عمان افزود: گاهی اوقات ممکن است مهاجم در موقعیتی با دروازه خالی هم توپ را به گل تبدیل نکند ولی در بدترین موقعیت ها گلزنی کند و همین اتفاق ها سبب زیبایی فوتبال می شود.
آزمون افزود: البته برای گل نزدن، توجیهی وجود ندارد ولی روزهایی در فوتبال هست که بهترین مهاجمان جهان هم در موقعیت های حساس موفق به گلزنی نمی شوند و همه این اتفاق ها دلیلی برای ادامه حیات فوتبال است.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره توانایی ایران برای رسیدن به قهرمانی این دوره از جام ملت های آسیا بیان کرد: بازی های حساس و اصلی از مرحله یک چهارم نهایی آغاز می شود جایی که ابرقدرت های فوتبال آسیا در آن حضور دارند و آنها هم فقط برای کسب عنوان قهرمانی پا به میدان می گذارند. اما کاری خوبی که کادرفنی و بازیکنان در پیش گرفته اند این است که بازی به بازی جلو می رویم و قطعا مصاف با چین نیز فینالی دیگر برای تیم ملی خواهد بود.
سردار آزمون در خصوص تاثیر حواشی بین کارلوس کی روش و مسئولان ورزش کشور روی بازیکنان اظهار داشت: آنقدر حرفه ای هستیم که این مسائل هیچ تاثیری بر ما نداشته باشد. زیرا زمانی که انتقادی صورت می گیرد هدف عدم نتیجه گیری تیم ملی است و لازم است ما کاملا حرفه ای در این باره برخورد کنیم.
وی ادامه داد: مردم ایران از موفقیت ها و پیروزی های تیم ملی کشور خود خوشحال می شوند و هوادارانی که توانسته اند در امارات به ورزشگاه ها بیایند دلیل این ادعا هستند که امیدوارم هدیه خوبی به آنها بدهیم.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 بهمن ماه به میزبانی شهرهای دبی، ابوظبی، العین و شارجه در کشور امارات متحده عربی آغاز شده است و تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات باید روز پنجشنبه 4 بهمن ماه در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف چین برود.

انتهای پیام/

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: