کد خبر: ۲۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
سامسونگ معتقد است گوشی هوشمند تاشدنی‌ که احتمالا اول اسفندماه معرفی می‌شود، فاز بعدی نوآوری و خلاقیت کره‌ای‌ها را به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش آوای نشاط، کاملا روشن است سامسونگ قبل از رونمایی گوشی هوشمند تاشدنی خود، تبلیغات مرتبط با آن را آغاز می‌کند. در ماه نوامبر (آبان‌ماه)، نمایشگر اینفینیتی، نسل جدید نمایشگرهای سامسونگ با قابلیت تا شدن در SDC ۲۰۱۸معرفی شد و خبر از دستگاهی با بهره‌گیری از این نمایشگر می‌داد. 

انتظار می‌رود در تاریخ ۲۰ فوریه برابر با اول اسفندماه درکنار معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰، شاهد معرفی گوشی تاشدنی سامسونگ نیز باشیم.

سامسونگ گوشی هوشمند تاشدنی خود را فاز بعدی نوآوری می‌داند

باتوجه به اینکه حجم فروش گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی کاهش یافته، همچنین نوآوری در صنعت گوشی‌های هوشمند روزهای اوج خود را سپری می‌کند؛ سامسونگ معتقد است گوشی‌های هوشمند تاشدنی فاز دیگری از نوآوری و خلاقیت را در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند به‌نمایش خواهند گذاشت. به‌ اعتقاد سامسونگ، فناوری جدید و نوآورانه‌ی دستگاه تاشدنی می‌تواند گوشی‌های هوشمند را به ابزاری محوری‌تر و مرکزی‌تر در زندگی کاربران تبدیل کند.

سامسونگ گوشی هوشمند تاشدنی خود را فاز بعدی نوآوری می‌داند

سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۱۱‌ برای اولین‌بار نمونه‌ی اولیه‌ی نمایشگر تاشدنی خود را به‌نمایش گذاشت. هفت سال طول کشید تا کره‌ای بتوانند ایده‌ی خود را تکمیل‌تر کرده و به نقطه‌ای برسانند که اکنون منتظر گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ هستیم. کره‌ای برای به‌ثمر رساندن ایده‌ی خود و تغییر آناتومی نمایشگر گوشی‌های هوشمند، سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام داده‌اند. یک دستگاه‌ تاشدنی بادوام، طبیعتا با صدها هزار بار تاشدن نباید دچار مشکلی شود. علاوه‌بر این، فرم فکتور جدید گوشی تاشدنی، سامسونگ را مجبور کرد تا مجددا در مورد سایر قطعات دستگاه از جمله باتری، دوربین و سیستم خنک‌کننده، اندیشه و تدبیر کند. همچنین سامسونگ برای اطمینان از اینکه اپلیکیشن‌ها می‌توانند به‌صورت یکپارچه روی نمایشگر کوچک و بزرگ درست عمل کنند، مجبور شد UX جدیدی نیز توسعه دهد. 

*زومیت

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: