کد خبر: ۲۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
در برنامه زنده تلویزیونی صورت گرفت:
بانک ملت در واکنش به پخش آیتمی در برنامه زنده تلویزیونی تهران ۲۰، کافه داونتیسم، محل کار تعدادی از بچه های مبتلا به اوتیسم و سندرم داون، را مورد حمایت نقدی قرار داد.
به گزارش آوای نشاط، در پی پخش آیتمی در برنامه زنده تلویزیونی تهران ۲۰ از شبکه ۵ سیما درباره کافه داونتیسم که توسط تعدادی از پسران و دختران مبتلا به اوتیسم و سندرم داون اداره می شود و بیان مشکلات مالی این مجموعه از زبان موسس آن، مدیر کل روابط عمومی این بانک براساس دستور دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، روی خط برنامه آمد و از کمک نقدی بلاعوض به این کسب و کار نیکوکارانه خبر داد.
علی اکبر صابریان در این ارتباط تلفنی با برنامه تهران ۲۰ گفت: دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت گزارش برنامه تهران ۲۰ با حضور موسس کافه داونتیسم را مشاهده و دستوری مبنی بر کمک مالی به این کسب و کار خلاقانه و خیرخواهانه صادر کردند.
مجری برنامه تلویزیونی نیز در واکنش به این اقدام بانک ملت از مدیرعامل و کارکنان این بانک قدردانی کرد و از مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک خواست تا با حضور در کافه داونتیسم، کمک نقدی را به صورت مستقیم به بچه های سندرم داون و اوتیسم اهدا کند.
براساس این گزارش، صابریان در اجابت درخواست مجری برنامه تهران ۲۰، روز پس از پخش برنامه، با همراهی عوامل برنامه تلویزیونی در کافه داونتیسم حاضر شد و کمک نیکوکارانه مدیرعامل و کارکنان بانک ملت را  به مدیر مجموعه اهدا کرد.
مدیر کل روابط عمومی بانک ملت در دیدار با مدیر کافه داونتیسم و بچه های شاغل در کافه اظهار داشت: تولید یا ایجاد اشتغال نیاز به عشق و حتی نیرویی فراتر از آن دارد.
وی افزود: محاسبات و تحلیل هزینه فایده در اموری این چنین خیرخواهانه جایی ندارد اما باعث حس و حال خوب برای افراد و جامعه می شود.
این مقام مسوول در بانک ملت راه اندازی و توسعه کسب و کارهای خدماتی را به دلیل سطح بالای انتظارات مشتریان دشوار توصیف کرد و جسارت و شجاعت موسس کافه داونتیسم را ستود.
وی در عین حال خواستار توجه بیش از پیش نهادهای ذیربط به فعالیت های نیکوکارانه خلاقانه شد.
صابریان به سوابق خدمتی مدیرعامل بانک ملت از ابتدای خدمت در این بانک اشاره کرد و گفت: دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت فردی برخاسته از میان کارکنان بانک است که با طی مدارج مختلف اکنون مدیریت عاملی بانک را برعهده دارد.
وی ادامه داد: مدیرعامل بانک ملت در خصوص کارکنان و مردم حساسیت ویژه ای دارند و معتقدند هیچ کسب و کاری بدون توجه به سرمایه های انسانی موفق نخواهد بود.
دبیرکمیته عالی تبلیغات بانک ملت همچنین به نمونه هایی از اقدامات این بانک در حوزه مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد و از ساخت ۶۶ مدرسه و ۱۳ خانه بهداشت در مناطق کم برخوردار، خوابگاه دانشجویی، تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و مشارکت در آزادسازی ۱۷ هزار زندانی جرایم غیرعمد به عنوان نمونه هایی در این حوزه نام برد.
صابریان همچنین هدف بانک ملت از کمک مالی به کافه داونتیسم را رفع بخشی از مشکلات اقتصادی مجموعه و همچنین فرهنگ سازی در میان سایر نهادهای کشور ذکر کرد.
وی در عین حال تاکید کرد: مبتلایان به اوتیسم و سندرم داون بخش جدانشدنی جامعه و نیروی کار با استعدادی هستند که باید در اجتماع حضور فعال داشته باشند.
موسس کافه داونتیسم:
بانک ملت اولین سازمانی است که به کمک ما آمده است
آیلین آگاهی، موسس و مدیر کافه داونتیسم در دیدار با صابریان گفت: هدف از راه اندازی این کافه، منافع اقتصادی نبوده و تلاش ما بر حضور فعال اجتماعی بچه های سندروم داون و اوتیسم است.
وی اضافه کرد: بانک ملت اولین سازمانی است که به کمک ما آماده است و این هدیه، شور و نشاط را به جمع ما بازگرداند چرا که با مشکلات مالی و هزینه های سنگین اداره ی کافه مواجه بودیم.
دبیرکمیته عالی تبلیغات بانک ملت در جریان این بازدید، از بخش رسانه روابط عمومی خواست تا از ظرفیت های رسانه ای و اطلاع رسانی بانک در راستای کمک به فعالیت کافه داونتیسم استفاده کند.
در جریان بازدید صابریان از کافه داونتیسم،"علی" یکی از بچه های شاغل در کافه، قطعه موسیقی ای به افتخار جمع حاضر نواخت.
براساس این گزارش، فیلم های مرتبط با این رویداد نیکوکارانه هم اکنون در صفحه رسمی بانک ملت در آپارات به نشانی aparat.com/bankmellat.official  قابل مشاهده است.
 
 
انتهای پیام/
 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: