کد خبر: ۲۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
هواپیمای حامل رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیأت دولت برای انجام سفر دو روزه در استان گلستان دقایقی پیش وارد فرودگاه کلاله شد.

به گزارش آوای نشاط، دقایقی پیش حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان از طریق فرودگاه کلاله وارد استان گلستان شد تا دومین سفر استانی خود را به این خطه شمالی انجام دهد، سفر روحانی و تعدادی از اعضای کابینه دولت به گلستان دو روزه است.

روحانی در فرودگاه کلاله استان گلستان مورد استقبال مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت، تعدادی از وزرا، معاونان و اعضای هیأت دولت در این سفر رئیس‌جمهور کشورمان را همراهی می‌کنند.

دیدار عمومی با مردم شهرستان گنبدکاووس در ورزشگاه تختی به عنوان نخستین برنامه سفر روحانی به گلستان است که ساعت 10 صبح امروز انجام می‌شود، رئیس‌جمهور در این سفر دیدار عمومی دیگری با مردم سایر شهرستان‌ها نخواهد داشت.

کاروان دولت تدبیر و امید در این سفر پروژه‌های مصوب سفر اول را مورد بررسی قرار خواهند داد تا تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام مشخص شود.

شهرستان گرگان به عنوان مرکز استان گلستان دومین مقصد روحانی پس از سخنرانی در گنبدکاووس است، رئیس‌جمهور ساعت 15 امروز دیداری با نخبگان و بزرگان استان در جامعه‌المصطفی شهرستان گرگان خواهد داشت.

آخرین برنامه روز نخست از سفر دو روزه رئیس‌جمهور به استان ساعت 19 امروز نشست صمیمانه با طلاب و روحانیون در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان است.

روحانی قرار است روز دوم سفرش را با افتتاح بزرگترین پروژه سلامت در گلستان آغاز کند و مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی پنج آذر گرگان به دست رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های دومین روز سفر روحانی به گلستان؛ شرکت در جلسه شورای اداری استان و نشست خبری با اصحاب رسانه است، برخی از اعضای کابینه دولت نیز در شهرستان‌ها حضور یافته تا آخرین مصوبات رئیس‌جمهور در سفر قبلی را پیگیری و برخی پروژه‌ها را افتتاح کنند.

وزرایی که رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند وزیر ورزش و جوانان، وزیر اطلاعات، وزیر نیرو، وزیر ارتباطات، وزیر صمت، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی هستند، تعدادی از پروژه‌های استانی هم با حضور وزرا، و معاونان رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسند.

در دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قرار است 850 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شود.

حسن روحانی دو روز مهمان مردم استان گلستان است و غروب سه‌شنبه به تهران برمی‌گردد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: