کد خبر: ۲۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
اظهارنظر سرپرست باشگاه استقلال در مورد شفر در نوع خود تعجب برانگیز بود.

به گزارش آوای نشاط، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال که به دلیل مشکلات مالی در روزهای گذشته فشار زیادی را تحمل کرده بود، در تمرین استقلال در جمع بازیکنان گفت کهوینفرد شفر بهترین مربی تاریخ استقلال است.

اظهار نظری که تعجب همه را برانگیخته است. زمانی یک مربی مورد تحسین قرار می‌گیرد که افتخارات زیادی را رقم زده باشد. از عمر مربیگری شفر در استقلال یک سال و نیم می‌گذرد و او تنها قهرمانی جام حذفی را با استقلال دارد.

اگر چه او فصل گذشته نیم فصل اول حضور نداشت و امسال هم بازیکنان مدنظرش تیم را ترک کردند، اما برای اینکه او را بهترین مربی تاریخ باشگاه معرفی کرد، کمی اغراق کرده است. امیر قلعه‌نویی با استقلال سه بار قهرمان لیگ برتر، دو بار قهرمان جام حذفی و دو بار هم نایب قهرمان لیگ شده است. ضمن اینکه قلعه‌نویی استقلال را تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برد.

مرحوم منصور پورحیدری که بیشتر افتخارات باشگاه استقلال مدیون او بوده است. یک قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی آسیا و چند قهرمانی در لیگ و … جزوی از افتخارات مرحوم پورحیدری بوده است. شاید منظور فتحی از بزگترین مربی تاریخ استقلال به بحث حضور مربیان خارجی بازمی‌گردد که در این رابطه هم کمی زود قضاوت شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: میزان
برچسب ها: آوای نشاط ، شفر ، استقلال
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: