کد خبر: ۲۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
در برهه کنونی روزانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان صرف سیگار می شود، که نیمی از آن سودی است، که عاید تولیدکننده و توزیع کننده می شود، اما متاسفانه مالیات مناسب از دخانیات دریافت نمی شود.

به گزارش آوای نشاط، دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات کشور با بیان این که روزانه ۲۰ میلیارد تومان صرف سیگار در کشور می شود و نیمی از آن سود است، میزان مالیات دریافتی از سیگار را نامناسب دانست.

به گزارش مهر، محمدرضا مسجدی صبح پنج شنبه در دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی طی سخنانی گفت: طرح «پادیاران» با ۴ هزار و ۸۰۰ عضو در ورامین فعال شده است.

وی ضمن تقدیر از پیشگامی ورامین در عرصه مبارزه با دخانیات، گفت: قطعا در این مسیر حمایت های امام جمعه ورامین تاثیر بسزایی داشته است و ما خواهان تداوم این حمایت هستیم.

دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات کشور گفت: در برهه کنونی روزانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان صرف سیگار می شود، که نیمی از آن سودی است، که عاید تولیدکننده و توزیع کننده می شود، اما متاسفانه مالیات مناسب از دخانیات دریافت نمی شود.

مسجدی با اشاره به طرح «پادیاران» افزود: این حرکت که در مدارس آغاز شده، باید توسط مساجد، ادارات، اصناف و نیروهای نظامی و انتظامی و تمام مردم حمایت شود، تا به ثمر بنشیند.

وی با بیان این که ورامین در مسیر انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده است، گفت: در مبارزه با دخانیات وقلیان نیز این منطقه ولایی و مومن حرکت کرده و امیدواریم این حرکت به ثمر بنشیند و به سراسر کشور تسری پیدا کند.

دشمنان دخانیات را بر ما تحریم نکردند

بر اساس این گزارش، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات انجام شده توسط جمعیت مبارزه با دخانیات و پیگیری های دبیر کل آن گفت: باتوجه به مضرات جدی دخانیات باید همه دست به دست یکدیگر داده و با کنترل دخانیات به جامعه و نسل خود خدمت کنند.

با سابقه ترین امام جمعه کشور گفت: جالب این جا است، که در ۴۰ سال گذشته پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همه چیز را بر ما تحریم کردند، اما دخانیات هرگز تحریم نشد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و جمع دیگری از مسئولین ورامین حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: