کد خبر: ۲۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
محمد هاشمی در دومین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی:
محمد هاشمی در دومین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی گفت: حفظ نظام، وحدت و عظمت ملت ایران میراث آیت الله هاشمی است.

به گزارش آوای نشاط، محمد هاشمی برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی در دومین سالگرد رحلت ایشان ضمن بیان اینکه دوسال است شخصیتی که در تاریخ پر فراز و نشیب ایران خوش درخشید و عمر پربرکت خود را برای نظام و ایران صرف کرد رخ در نقاب خاک کشیده است، اظهار داشت: حفظ نظام، وحدت و عظمت ملت ایران میراث آیت الله هاشمی است؛ هاشمی که وحدت و دوری از افراط و تفریط دغدغه همیشگی اش بود.

وی افزود: آیا وقت آن نیست که اهداف آن بزرگ مرد تاریخ را تحقق بخشیم و وحدت جناح های مختلف کشور را حفظ کنیم و آتش تفرقه که میراث آمریکا و انگلیس است را خاموش کنیم.
هاشمی با بیان اینکه اکنون ما مانده‌ایم و میراث ایشان که حفظ نظام و وحدت ملت ایران است خاطرنشان کرد: امام آیت‌الله هاشمی را ناصح نظام نامیدند. اعتدال و میانه‌روی دغدغه همیشگی‌آقای هاشمی بود و منافع ملی را بر منافع گروهی ترجیح می‌داد.
وی افزود: دوسال است جای خالی اسطوره و بزرگ مرد تاریخ ایران در لحظه لحظه تاریخ مان خالی است و صفحه‌های تاریخ فراموش نخواهد کرد که وی چگونه برای هم قطاران مبارز فرصت‌هایی فراهم کرد. رنج دیده راه پر خطری بود که از آن افتخار و آبرو گرفت آنقدر که انقلاب از پشتوانه او پا گرفت.
محمد هاشمی ضمن بیان اینکه اکنون با میراث وی چی کنیم که یاد خردادهای خونین و بهمن‌‌های باشکوه و شب‌های آتش و دود دارد اظهار داشت: آیا وقت آن نیست به میراث وی که وحدت نظام بین جریان‌های سیاسی بود، عمل کنیم. هاشمی زنده است همانطور که امام گفت، نه آنطور که بنگاه سخن پراکنی انگلیس و عوامل فریب خورده‌اش می‌گویند هاشمی زنده است چون انحراف زنده است.
ادامه دارد...

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: