کد خبر: ۲۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
دیدار بطحایی با خانواده‌های داغدار حادثه زاهدان
وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در منازل چهار دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی دبستان غیر دولتی اسوه حسنه این شهر با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد .

به گزارش آوای نشاط علی مرادی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این باره گفت: وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه در سفر یک روزه خود به منظور ابراز همدردی با خانواده داغدار دانش آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان وارد این شهر شدند.

وی افزود: بطحایی با حضور در منازل چهار دانش آموز فوت شده در آتش سوزی مدرسه زاهدان از نزدیک با آنان دیدار و دلجویی کرد .

ظرف دو سال آینده تمام وسایل گرمایشی غیر استاندارد در زاهدان جمع‌آوری می‌شود

مرادی ادامه داد: همچنین امضای تفاهم نامه مشترک با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به منظور تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان به وسایل گرمایشی استاندارد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به زاهدان است .

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه را از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر آموزش و پرورش به زاهدان عنوان کرد.

طبق اعلام کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش بطحائی اعلام کرد که ظرف دو سال آینده تمام وسایل گرمایشی غیر استاندارد در سطح استان جمع‌آوری می‌شود. بنده و شخص رئیس‌جمهور به طور جدی پیگیر هستیم تا ظرف دو سال آینده در استان سیستان و بلوچستان که جزو استان‌های محروم کشور به شمار می‌رود وسایل گرمایشی را تجهیز کنیم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: