کد خبر: ۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع کاوه مدنی خبر داد.
به گزارش آوای نشاط، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شخصی که باید در رابطه با کاوه مدنی صحبت کند البته آقای کلانتری است چرا که ایشان مدنی را منصوب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر استعلامات کاوه مدنی آمده بود و خلافکار بودن او محرز شدن بود چرا در دستگاه دولتی منصوب شد، افزود: اینها همه بر پایه اگرها است، باید گزینش در این رابطه دقیق می‌بود اما راجع به پرونده مسائل او به صورت موثق مدرکی وجود داشته باشد محکم‌تر می‌توان صحبت کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در پاسخ به این مطلب که خانم مولاوردی در جایی گفته است که استعلامات مدنی انجام شده بود تصریح کرد: نمی‌دانم شاید هم این استعلامات انجام نشده بود.

رحیمی ادامه داد: تمام ابهامات بوجود آمده ارزش پیگیری از آقای کلانتری را دارد. البته در این زمینه سمت حواشی رفتند یعنی خبر موثق و متقن در دست ما نیست.

وی خاطرنشان کرد: باید در زمینه اطلاعات ما دقیق‌تر شود شاید بتوانیم در این رابطه اظهارنظر کنیم و یا در کمیسیون این بحث مطرح شود و آقای کلانتری در کمیسیون حاضر شود و پاسخ‌های لازم را ارائه کند.

رحیمی ادامه داد: درصدد این هستیم تا با آقای بروجردی صحبت و با وی مشورت کنیم تا جلسه ویژه‌ای برای این موضوع در دستور کار قرار دهد و قاعدتا از این طریق می‌توان مساله کاوه مدنی را پیگیری کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه اعلام کرد: با توجه به امنیتی بودن این موضوع به دنبال این هستیم که جلسه‌ای با حضور آقای کلانتری برای روشن شدن ابعاد و زوایای این مساله برگزار کنیم تا ابهامات برطرف شده و ضمن آن توضیحات لازم ارائه شود تا بتونیم تصمیم‌گیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: