کد خبر: ۲۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
با توجه به اظهارات جنجالی برخی بازیکنان و سرمربی استقلال پس از بازی با پدیده احتمال احضار آن‌ها به کمیته اخلاق وجود دارد.

به گزارش آوای نشاط، تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته (پنج شنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان مقابل پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسید.

این بازی از لحاظ داوری صحنه‌های مشکوک زیادی داشت که اوج آن به مردود شدن گل اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان استقلال در دقیقه ۷۹ و همچنین اخراج این بازیکن در دقیقه ۸۸ باز می‌گشت.

پس از پایان این بازی وینفرد شفر و برخی بازیکنان استقلال مانند مهدی رحمتی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور و وریا غفوری اظهارات تندی را علیه محمد حسین زاهدی فر داور بازی مطرح کرده و حتی در بخشی از صحبت هایشان به اینکه داوری‌ها به سود یک تیم خاص است کنایه زدند. اظهاراتی که هفته پیش هم از سوی امیر قلعه نویی بیان شده و سبب احضار سرمربی سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شد.

مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: کمیته اخلاق تمام اظهارات تنش زا را رصد کرده و برای تمام افرادی که چنین مطالبی را عنوان کنند پرونده تشکیل می‌دهد.

یک روز پس از این اظهارنظر تورک هم کمیته اخلاق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این کمیته موضوعاتی که باعث خدشه به حیثیت و اعتبار فوتبال و تشویش افکار عمومی شود را بررسی و رسیدگی خواهد کرد.
بر این اساس از اهالی فوتبال تقاضا می‌شود کلیه اصول اخلاق حرفه‌ای را جهت آرامش و نظم عمومی فوتبال و جلوگیری از التهاب این رشته رعایت کنند.

برهمین اساس احتمال دارد استقلالی‌ها که پس از بازی با پدیده انتقادات خود را با کنایه به تیم پرسپولیس مطرح کرده و به این شکل اعلام کردند بین تیم‌های لیگ برتری تبعیض وجود دارد به زودی در کمیته اخلاق پاسخگوی اظهاراتشان باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: