کد خبر: ۲۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
کارشناس داوری فوتبال گفت: گل استقلال به پدیده کاملا درست و اعلام آفساید کاملا اشتباه بود.

به گزارش آوای نشاط، نوذر رودنیل، در مورد نحوه قضاوت محمدحسین زاهدی فر در بازی استقلال و پدیده گفت: این داور باید در رفتارش تغییراتی ایجاد کند. او باید در روانشناسی بازی خوانی‌اش تغییراتی بدهد. رفتارهایی که او انجام داد برای آینده داوری‌اش مناسب نیست. در این بازی در دقیقه ۱۷ اعلام ادامه بازی در محوطه جریمه پدیده تصمیم درستی بود و پنالتی رخ نداد. در دقیقه ۳۰ مسابقه یک خطا به سود استقلال اعلام نکرد.

وی افزود: اخراج صیاد منش هم کاملا درست بود زیرا او یک کارت زرد داشت و بعد از سوت داور اقدام به شوت زنی کرد که کارت زرد دوم را گرفت و از میدان اخراج شد. در دقیقه ۵۵ هم پشت محوطه جریمه استقلال خطا روی خلعتبری را اعلام نکرد. همان‌طور که در دقیقه ۷۶ خطا روی طارق همام را ندید، درحالی‌که ساق پای طارق همام خونریزی می‌کرد.

این کارشناس داوری در مورد گلی که استقلال زد و مردود اعلام شد، گفت:‌ در دقیقه ۷۸ گل استقلال به پدیده کاملا درست بود و کمک داور عجله کرد که این گل را آفساید گرفت. خطایی هم در محوطه جریمه رخ نداده بود ضمن اینکه داور هم به صورت لفظی اعلام کرد که کمک داور هم آفساید اعلام کرده که به هیچ وجه این گل آفساید نبود. در دقیقه ۸۱ مسابقه هم باید به سود استقلال کرنر می‌گرفت که داور ضربه دروازه اعلام کرد.

رودنیل: گل سالم استقلال آفساید اعلام شد/اخراج صیادمنش درست بود

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: