کد خبر: ۲۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
واکنش بانک مرکزی به جعل اظهارات همتی در برخی کانال‌های بی نام و نشان:
با توجه به روند کاهشی نرخ ارز در بازار و تقویت مداوم ارزش پول ملی، برخی کانال های ناشناخته مجازی با انتشار جملات جعلی در مورد "وضعيت اقتصادي كشور" ، "هزينه بربودن پايين نگاه داشتن قيمت ارز براي بانك مركزي" و انتساب آن به دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی تلاش می کنند نسبت به بازار پول و ارز در بین مردم نگرانی ایجاد کنند.

به گزارش آوای نشاط، با توجه به روند کاهشی نرخ ارز در بازار و تقویت مداوم ارزش پول ملی، برخی کانال های ناشناخته مجازی با انتشار جملات جعلی در مورد "وضعيت اقتصادي كشور" ، "هزينه بربودن پايين نگاه داشتن قيمت ارز براي بانك مركزي" و انتساب آن به دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی تلاش می کنند نسبت به بازار پول و ارز در بین مردم نگرانی ایجاد کنند.

روابط عمومی بانک مرکزی ضمن تکذیب این گونه مطالب منتسب به دکتر همتی تاکید می کند اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در سایت بانک مرکزی ، رسانه های رسمی کشور و اینستاگرام ایشان منعکس می شود. لذا مردم و رسانه ها توجهی به این خبرسازی های هدفدار نکنند و مطلع باشند هر خبري مرتبط با رييس كل بانك مركزي ابتدا در سايت بانك مركزي و رسانه هاي رسمي منتشر مي شود و نه كانالهاي بي نام و نشان!

انتهای پیام/

 

منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: