کد خبر: ۲۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» در نخستین هفته اکران خود با فروشی نزدیک به یک میلیارد ۵۰۰ هزار تومان در صدر پُرفروش‌ها هفته قرار گرفت.

به گزارش آوای نشاط هفته گذشته سه فیلم «بمب؛ یک عاشقانه»، «کُلمبوس» و «میلیونر میامی» نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کردند تا در کنار سه فیلم «مارموز»، «بی نامی» و «امین و اکوان» که از امروز نمایش خود را آغاز کرده‌اند، مخاطبان هنر هفتم را با تمامی سلایق را به سینماها بکشانند.

اما در میان آثار تازه اکران شده فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی خیلی زود توجه مخاطبان سینما را به خد جلب کرد و در صدر پُرفروشه های هفته قرار گرفت.

دیگر فیلم تازه اکران شده در هفته نخست یعنی «کُلمبوس» ساخته هاتف علیمردانی هم با فروش یک سوم نسبت به بمب در رده دوم این هفته پرفروش‌های قرار گرفت.

اما فیلم سینمایی «میلیونر میامی» به کارگردانی مصطفی احمدی مانند دو فیلم قبلی در هفته نخست اکران چندان مورد استقبال قرار نگرفت و پایین تر از فیلم «پاستاریونی» ساخته سهیل موفق در رده چهارم قرار گفت.

حالا البته با آغاز نمایش فیلم‌های «مارموز»، «بی‌نامی» و «امین و اکوان» از امروز احتمالا معادلات صدر گیشه تا هفته دیگر دستخوش تغییراتی شود.

فیلم سینمایی «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی هم که هفته گذشته در صدر پرفروش‌ها قرار گرفته بود این هفته توفیق چندانی نداشت و با تنها 206 میلین تومان در رده هفتم پرفروش‌ها قرار گرفت.

«وای آمپول» به کارگردانی علیرضا محمودزاده هم همچنان کم اقبال در گیشه است و در چهارمین هفته اکران تنها به مرز یک میلیارد تومان نزدیک شده است.

بمب پیمان معادی، نیامده ترکاند

**معادی زود بمبش را ترکاند
اما در بررسی پرفروش‌های هفته فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» در نخستین هفته فروش در 84 سالن سینما یک میلیارد و 424 میلیون تومان فروخته است تا به تنهایی در صدر گیشه قرار گیرد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در بحبوحه‌ جنگ ایران و عراق در سال1367، تهران بی‌وقفه بمباران می‌شد. عشق، محبت، امید، زندگی و ترس از مرگ را در رو‌زهای پر اضطراب آن زمان برای مردمی که درگیرجنگ بودند از بین می‌برد. اغلب عشق به سختی درک می‌‍شود اما مرگ واقعیتی است ترسناک. 'بمب؛ یک داستان عاشقانه' نشان می‌دهد که عشق و امید چطورحتی در مواجهه با تاریکی مرگ، راهشان را پیدا می‌کنند. روایت انسان‌هایی است که هیچ‌گاه فرصت عاشق شدن و به دلخواه خود زندگی کردن را نداشته‌ و تنها برای لقمه نانی به سختی کار کرده‌اند. این فیلم روایت انسان‌هایی است که در استبداد زمان و مکان به دام افتاده‌اند اما گویی که آرزوهای برباد رفته‌ی آن‌ها هم‌چنان گریبان‌گیر ما است. گویی با تمام آن آرزوها از دوردست‌ها آمده‌اند و به انتظار هستند که داستانشان روایت شود، یا شاید کسی دوباره آن‌ را زندگی کند: داستانی از عشقی انسانی و ساده.
لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، صبا گرگین پور، معصومه قاسمی‌پور، رامین پورایمان، بهادر مالکی‌، شهروز آقایی‌پور، ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی، باران معادی و محمود کلاری بازیگران فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» هستند.

**«کُلمبوس» با فاصله به دنبال بمب
فیلم سینمایی «کُلمبوس» ساخته هاتف علیمردانی دیگر فیلم تازه اکران شده سینما نیز در نخستین هفته اکران خود در 96 سالن سینما 690 میلیون تومان فروخته است تا در رده دوم پرفروش‌های هفته بعد از بمب قرار گیرد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در این روزهای سرد، در این روزهای سخت، بروم یا بمانم؟!
فرهاداصلانی، سعیدپورصمیمی، شبنم مقدمی، مجید صالحی با حضور هانیه توسلی و فریده سپاه منصور، گیتی قاسمی، عرفان ابراهیمی، میترا رفیع، فرنوش نیک اندیش، تورج الوند و نیما نیک‌طبع هنرمندانی هستند که در «کُلمبوس» ایفای نقش کرده‌اند.

**«پاستاریونی» سوم شد
فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق نیز در دومین هفته فروش خود در 99 سالن سینما 351 میلیون تومان فروخته است. این فیلم در مجموع دو هفته نمایش 652 میلیون تومان فروخته است.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «پاستاریونی» آمده است: دور پولاتو کش ماست بنداز . کش میچسبه به پول ، موقع خرج کردن سختت میشه پولاتو دربیاری اونوقت کمتر خرج میکنی .....
در این فیلم هنرمندانی چون سام درخشانی، بهاره رهنما، گوهرخیراندیش، محمد نادری، کمند امیرسلیمانی، مهتاب ثروتی، امید روحانی، حمیدرضافلاحی، مهدی باقربیگی و حمید سپیدنام ایفای نقش می‌کنند.

**میلیونر این هفته چهارم شد
«میلیونر میامی» فیلم کمدی اکران این روزهای سینما بر خلاف دیگر آثار این حوزه در نخستین هفته فروش در 117 سالن سینما بهتر از 351 میلیون تومان نفروخت و در رده چهارم پرفروش هفته قرار گرفت.
در این فیلم هنرمندانی چون حمید فرخ نژاد، علی قربان‌زاده، طناز طباطبایی و صابر ابر، افسانه بایگان و آتیلا پسیانی ایفای نقش می‌کنند.

**پنجم تا دهم
دیگر آثار در حال اکران به ترتیب فروش هفتگی از پنجم تا دهم فیلم‌های «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی با 244 میلیون تومان فروش، «پیشونی سفید 2» به کارگردانی سیدجواد هاشمی با 218 میلیون تومان فروش، «آستیگمات» ساخته مجیدرضا مصطفوی با 206 میلیون تومان فروش، «وای آمپول» به کارگردانی علیرضا محمودزاده با 159 میلیون تومان فروش، «لازانیا» ساخته حسین قناعت با 133 میلیون تومان فروش و «خانم یایا» ساخته عبدالرضا کاهانی با 128 میلیون تومان فروش هستند.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: