کد خبر: ۲۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: در طراحی جدید استخدامی این جمعیت؛ امداد گران، نجات گران، جوانان و داوطلبانی که دارای سابقه کار بیش از سه سال هستند بکارگیری می شوند.

به گزارش آوای نشاط، بهرام غیبی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان افزود: همه استخدام های جمعیت هلال احمر فقط از میان گروههای هدف یادشده خواهد بود، زیرا ورود بسیاری از افراد به این نهاد غیر دولتی از مرحله داوطلبی آغاز می شود.

به گفته این مسئول، با توجه به احصای افراد واجد شرایط استخدامی، بخش بزرگی از مشکلات این جمعیت برطرف می شود.

وی اظهار داشت: امسال برای آموزش کارکنان این جمعیت بجز آموزش های دائمی، 80 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که آموزش ها در 6 منطقه و برخی آموززش ها نیز در استان ها به فراخور رشته ها برگزار می شود.

وی اضافه کرد: داروخانه های هلال احمر به عنوان واحدهای خودگردان جمعیت محسوب می شوند که در قالب کمیته توسعه مدیریت دارویی به ریاست مدیر عامل هلال احمر هر استان مدیریت می شود.

غیبی افزود: چون نیازهای دارویی هر استان متفاوت بوده، مسایل مورد نظر در این کمیته ها بررسی و سیاستگذاری ها انجام می شود و در این میان متولی امر داروخانه ها در کشور وزارت بهداشت، درمان و اموزش است و جمعیت هلال احمر یار ی گر این وزارتخانه است.

وی یادآوری کرد: این جمعیت در دوران دفاع مقدس و در مواقع تحریم به عنوان یک نهاد غیر دولتی و خارج از سیستم دولتی داروها را می تواند به کشور وارد کند.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز مبالغ زیادی را به تدارکات این نهاد تخصیص داده اند تا مشکل دارویی مردم برطرف و از طرفی کمک حال وزارت بهداشت در رفع داروهای فوریتی باشد. 
وی وی اظهار داشت: طی سال های گذشته حوادث متعددی در کشور به وقوع پیوست که در این میان آمادگی داوطلبان وجوانان جمعیت هلال احمر برای امر خدمت رسانی باید آمادگی کافی های را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: