کد خبر: ۲۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
مقام یمنی: مناطق مختلف یمن طی 48 ساعت گذشته 52 بار هدف حمله قرار گرفت.
به گزارش آوای نشاط، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت متجاوزان طی چهل و هشت ساعت گذشته و همزمان با رایزنی ها در سوئد 52 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.
 
سرتیپ یحیی السریع افزود متجاوزان و مزدوران آنان علاوه بر این، مناطق مسکونی را به شدت با توپخانه و موشک هدف حملات خود قرار دادند.
سرتیپ السریع گفت مزدوران وابسته به متجاوزان به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن در چهار منطقه در شهرستان نهم پیشروی کردند که بیش از 41 نفر از آنان کشته یا زخمی شدند.
 
وی افزود تلاشهای مزدوران برای پیشروی در جبهه های مرزی و نیز در تعز خنثی و دشمن متحمل تلفات زیادی شد و دهها جسد همچنان پراکنده است و مزدوران نتوانسته اند اجساد را خارج کنند.
 
السریع تأکید کرد همه لشکرکشی های دشمن در الحدیده و حیران در استان حجه و نهم در استان صنعا و دمت در استان ضالع با همت ارتش و کمیته های مردمی یمن شکست خواهد خورد.
 

شهادت دو زن در استانهای الحدیده و تعز یمن

 
دو زن که یکی از آنها باردار بود در حملات هوایی و زمینی متجاوزان و مزدوران آنان در استانهای الحدیده و تعز یمن شهید شدند.
 
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، یک زن دیشب در حملات جنگنده های متجاوز به مزارع مردم در منطقه الجاح در استان الحدیده به شهادت رسید.
 
از طرف دیگر هواپیماهای متجاوزان دیشب به جنوب منطقه کیلومتر شانزده در الحدیده بمبهای منور پرتاب و در چهار نوبت شهرستان الدریهمی را در این استان بمباران کردند.
 
مزدوران نیز تلاش کردند به منطقه جبلیه در التحیتا حمله کنند اما رزمندگان یمنی آنان را مجبور به فرار کردند.
 
از طرف دیگر یک زن باردار در تیراندازی مزدوران در شهرستان معاویه در استان تعز شهید شد و یک کودک نیز به شدت زخمی شد که به کما رفته است.
 
پدر این کودک گفت:« مزدوران تیراندازی کردند. لعنت خداوند بر مزدوران . لعنت خداوند بر سلمان شاه سعودی . لعنت خداوند بر آمریکا و اسرائیل. دیشب ساعت یازده تیراندازی شد. »
 
انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: