کد خبر: ۲۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
همانطور که بحث اخراج دانشجویان به دلایل سیاسی، مهم و سوژه شده و حتی تبدیل به پروپاگاندای سیاسیون برای رای بیشتر شده است، به همان اندازه یک قانون نانوشته ای و شاید هم مکتوب!!! برای مدارس مقطع دبیرستان هست و آن اینکه اگر دختری عقده کرده در دبیرستان باشد و توسط دانش آموزان دیگر این موضوع به مدیریت مدرسه اعلام شود، مدرسه مجبور به اخراج آن دانش آموز خواهد بود.

به گزارش آوای نشاط همانطور که بحث اخراج دانشجویان به دلایل سیاسی، مهم و سوژه شده و حتی تبدیل به پروپاگاندای سیاسیون برای رای بیشتر شده است، به همان اندازه یک قانون نانوشته ای و شاید هم مکتوب!!! برای مدارس مقطع دبیرستان هست و آن اینکه اگر دختری عقده کرده در دبیرستان باشد و توسط دانش آموزان دیگر این موضوع به مدیریت مدرسه اعلام شود، مدرسه مجبور به اخراج آن دانش آموز خواهد بود.

توجیه مدرسه هم چیزی جز تحریک و تشویق همکلاسی ها به دغدغه مند شدن نسبت به این موضوع نیست. سوالی که به وجود می‌آید این هست که:

۱. این تهدید از سوی مدیریت مدرسه موجه و قانونی است؟ اگر بله که این چه قانون مخالف شرع مقدس هست و اگر خیر، بر چه مبنایی این تهدید صورت گرفته؟

۲. روابط خارج از عرف و شرع تحت عنوان دوستی های دختر و پسر آن هم در سنین نوجوانی و جوانی که بستر آسیبهای سنگین روحی است، چون رسمیت ندارند بدون اشکال است اما اگر این روابط تبدیل به زندگی مشترک در چهارچوب اسلام و قانون باشد، موجب تحریک همکلاسی ها شده و دارای اشکال است؟

با این قواعد ما مجبور به مخفی کردن یک اصل پسندیده و کاملا عرفی هستیم و برایش قبح تعریف میکنیم! به عبارتی حلال خدا را حرام کردیم ...

 

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: