کد خبر: ۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
فیسبوک وعده داده که در انتخابات آتی هند از هیچ تلاشی برای تامین صحت انتخابات این کشور فروگذار نمی کند. این وعده شامل بسیاری از موارد است که در صورت تحقق می توانند وجهه آسیب دیده فیسبوک را ترمیم کنند.

به گزارش آوای نشاط حساسیت به شفافیت تبلیغات در انتخابات عمومی سال 2019 هند از مهمترین مواردی است که مورد توجه فیسبوک قرار دارد.

مدیران ارشد این شبکه اجتماعی وعده داده اند که تبلیغ کنندگان سیاسی در هند که قصد دارند اقدام به تبلیغات در فیسبوک کنند، باید هویت و مکان زندگی و اشتغال خود را به طور دقیق مشخص کنند تا هر نوع سوء استفاده احتمالی متوقف شود.

مدیر امور فیسبوک در هند در این خصوص گفت: "با تعیین هویت مبلغان در هند، می توانیم شفافیت بیشتری به تبلیغات خود بدهیم و از دخالت خارجی ها در انتخابات پیشگیری کنیم. "

بر اساس این قوانین جدید، تبلیغ کنندگانی که به دنبال تبلیغات مربوط به سیاست در هند هستند باید وضعیت محل سکونت و هویت خود را با سیستم های دولتی هند تطبیق دهند و این روند می تواند چندین هفته به طول بینجامد.

سخنگوی فیسبوک در این خصوص می گوید: "مهم است که مردم در مورد آگهی هایی که می بینند بیشتر بدانند ، به ویژه کسانی که نمایندگان سیاسی، مدیران احزاب سیاسی و  قانونگذاران را مثال می زنند و خود را به این افراد منتسب می کنند."

پس از رسوایی کمبریج آنالیتیکا، فیسبوک اقدامات دقیق تری را برای کنترل اطلاعات کاربران و به ویژه اطلاعاتی که در روند انتخابات جا به جا می شوند اتخاذ کرده است.

این روزها احزاب سیاسی هند در تدارک مقدمات تبلیغات سیاسی خود هستند و باید دید آیا فیسبوک می تواند وعده های خود در خصوص امنیت انتخابات این کشور را تایید کند یا خیر.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آوای نشاط ، فیس بوک ، هند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: