کد خبر: ۲۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
هر از چند گاهی پای آگهی های تبلیغاتی هم به این ستون باز می شود. به خصوص ارتباطی که سازنده در تلاش است تا بین تبلیغات کالاهای مختلف با برخی وقایع ایجاد کند. مدتی است که یکی از شرکت های مخابراتی تبلیغی روی آنتن دارد که بیشتر شبیه یک فیلم کوتاه تاریخی است.

به گزارش آوای نشاط هر از چند گاهی پای آگهی های تبلیغاتی هم به این ستون باز می شود. به خصوص ارتباطی که سازنده در تلاش است تا بین تبلیغات کالاهای مختلف با برخی وقایع ایجاد کند. مدتی است که یکی از شرکت های مخابراتی تبلیغی روی آنتن دارد که بیشتر شبیه یک فیلم کوتاه تاریخی است

در این آگهی گروهی در حال جستجو در بیایان برای اشیاء کشف شده تاریخی هستند که یکباره دختر جوانی با یک اثر تاریخی روبرو شده و خوشحال از این اتفاق با استاد خود تماس می گیرد تا این خبر را به او بدهد که یکباره شارژ تلفنش تمام می شود و مخاطب با یک صحنه و دکوپاژ سینمایی در این آگهی روبرو می شود!

البته در آگهی همین شرکت مخابراتی سازنده بازیگرش را در موقعیت های حساسی قرار می دهد که یکباره شارژ تلفنش تمام می شود. اما تیزر جدیدی که برای این آگهی ساخته شده، بیشتر شبیه یک فیلم کوتاه سینمایی است که با دقت و حساسیت خاصی ساخته شده و حتی موسیقی مناسبی هم روی تصویر بکار گرفته شده است. به نوعی که اگر برای نخستین بار با این آگهی روبرو شوید، در ابتدا تصور می کنید که تبلیغ یک فیلم سینمایی است و بعد متوجه می شوید که آگهی تبلیغاتی یک شرکت مخابراتی است.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: