کد خبر: ۲۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
مجید مجیدی که به عنوان رئیس هیات داوران جشنواره «کرالا» در هند حضور دارد، جایزه یک عمر دستاورد هنر سینمایی این رویداد سینمایی را دریافت کرد.

به گزارش آوای نشاط بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کرالا» با حضور «پینارایی ویجایان» فرماندار ایالت کرالا در هند افتتاح شد و مجید مجیدی سینماگر ایرانی که به عنوان رئیس هیات داوران جشنواره در این رویداد سینمایی حاضر است با دریافت جایزه یک دستاورد سینمایی مورد تقدیر قرار گرفت.

مجید مجیدی از هندی‌ها جایزه گرفت +عکس

این جشنواره سینمایی که امسال با نمایش فیلم اسپانیایی زبان «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی افتتاح شد، میزبان نمایش پنج فیلم ایرانی در بخش رقابتی و سینمای جهان است و در بخش رقابتی بین‌المللی آن سه فیلم «حکایت دریا» ساخته بهمن فرمان‌آرا، «اتاق تاریک» از روح‌الله حجازی و «همچنان که می‌مُردم» به کارگردانی مصطفی سیاری به نمایندگی از سینمای ایران در کنار آثاری از کشورهای ترکیه، هند، آرژانتین، قرقیزستان، مصر، مالزی، بوتان و برزیل برای کسب جایزه اصلی رقابت می‌کنند.

«۳ رُخ» ساخته جعفر پناهی و «درساژ» از پویا بادکوبه نیز در بخش سینمای جهان بیست‌وسومین جشنواره فیلم «کرالا» هند به روی پرده می‌روند.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کرالا» از تاریخ ۷ تا ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۶ تا ۲۲ آذرماه) در کشور هند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: