کد خبر: ۲۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
سرمربی شیاطین سرخ با وجود تساوی تیمش در دیدار برابر آرسنال از عملکرد شاگردانش رضایت دارد. او از هواداران خواست که فرصت بیشتری به او بدهند.

به گزارش آوای نشاط و به نقل از اسکای اسپورت، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال در الدترافورد به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

با وجود تساوی شیاطین سرخ در این دیدار خانگی مورینیو به نظر می‌رسد که از عملکرد شاگردانش راضی است.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: این دیدار چهار گل داشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. مثل همیشه اشتباهاتی داشتیم و تاوان آن را هم دادیم با این تفاوت که در این دیدار جنگنده و پر تلاش ظاهر شدیم و بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند.

مورینیو ادامه داد: اسمولینگ در شرایط سختی به این دیدار رسید و البته باید بگویم که خسته هم بودیم. آرسنال تیم خطرناکی نشان داد. راشفورد بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تعصب خود را به پیراهن منچستر یونایتد نشان داد. با وجود آنکه من مربی منچستر یونایتد هستم اما نمی توانم به این سوال که چه راه حلی برای جلوگیری از اشتباهات خط دفاعی وجود دارد پاسخ دهم.

سرمربی شیاطین سرخ ادامه داد: در بعضی از دیدارها کیفیت لازم را نداریم و از نظر روحی هم در شرایط خوبی قرار نداریم اما در دیدار امشب هم خوب بازی کردیم و هم بازیکنان کیفیت لازم را نشان دادند هر چند که در نهایت پیروز نشدیم. من با کسانی که ما را تیمی که نمانیا ویدیچ، فان نیستلروی و روی کین را در ترکیب داشت مقایسه می‌کنند مخالف هستم. به ما فرصت و زمان بدهید.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: