کد خبر: ۲۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
جزئیات حمله تروریستی چابهار
صبح امروز یک بمب در یکی از خیابان‌های چابهار منفجر شد.

به گزارش آوای نشاط «محمدهادی مرعشی» افزود: دقایقی پیش صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند.

وی افزود: این بمب در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود که در نزدیکی یکی از پاسگاه‌های انتظامی منفجر شده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به‌زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

جزئیات انفجار انتحاری صبح امروز در چابهار / تعدادی از افراد نیز به شهادت رسیده اند

بنابر گزارش های اولیه در این حرکت مزبوحانه عامل انتحاری در مقابل فرماندهی انتظامی این شهرستان خود را منفجر کرده است و در این اقدام تعدادی از افراد نیز به شهادت رسیده اند.

***

جزئیات انفجار انتحاری امروز در چابهار / تعدادی از افراد به شهادت رسیده اند + تصاویر

فرماندار چابهار با تایید این خبر با بیان اینکه ‌تروریست‌ها، خودروی حامل موادمنفجره را جلوی درب فرماندهی انتظامی چابهار منفجر کرد‌ند‌، اظهار داشت:‌ شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف شکسته است.‌

غلامرضا مجیدی نژاد یزدی با بیان اینکه متأسفانه شدت این انفجار بسیار زیاد بود، تصریح کرد: تا کنون ‌‌2 نفر شهید شده‌اند ‌و تعدادی از ‌هموطنان مجروح شده‌اند.

***

جزئیات انفجار انتحاری امروز در چابهار / تعدادی از افراد به شهادت رسیده اند + تصاویر

محمد هادی مرعشی در تازه‌ترین خبر از حادثه تروریستی صبح روز پنجشنبه در چابهار گفت: عامل انتحاری در یک خودرو بمب‌گذاری شده قصد ورود به مقر فرمانداری شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت نگهبان روبرو شد. این اقدام در نهایت منجر به شهادت دو تن از نیروهای انتظامی شد. در این حادثه سه نفر نیز زخمی شدند؛ دو نفر به طور سرپایی مداوا شدند و یک نفر در اتاق عمل است که امیدواریم سلامتی خود را به دست بیاورد.

جزئیات انفجار انتحاری امروز در چابهار / تعدادی از افراد به شهادت رسیده اند + تصاویر

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عوامل این حادثه تروریستی مشخص شده است؟ گفت: تا این لحظه هیچ گروهی مسوولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما مشخص است ؛ آن‌هایی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند پشت این قضیه هستند که به زودی روشن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل است و عبور و مرورها کنترل می شود.

***

مرعشی معاون استاندار سیستان و بلوچستان ‌اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار را اعلام کرد و گفت: ‌در پی حادثه تروریستی صبح امروز مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار "ستوان دوم داریوش رنجبر" و "سرباز وظیفه ناصر درزاده" به شهادت رسیدند.

***

وضعیت مصدومان حادثه تروریستی چابهار

رئیس بهداشت و درمان چابهار گفت: طی جدیدترین آمار ۲۷ زخمی در بیمارستان چابهار در حال مداوا می باشند و تمام کادر پزشکی به حالت آماده باش و عملیاتی درآمده اند.

بین مجروحین خانم باردار و نوجوان ۱۶ ساله نیز وجود دارد که اقدامات درمانی در حال انجام است.

چهار کادر انتظامی در میان مجروحین وجود دارد. حال یکی از مجروحان وخیم است که به دلیل نبود امکانات پیشرفته پزشکی در حال انتقال به زاهدان است.

افزایش شمار مجروحین حادثه تروریستی چابهار به ۴٢ نفر

«امینی‌فرد» رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت که در حادثه تروریستی چابهار ۴۲ نفر مجروح و دو نفر شهید شدند.از این تعداد ۱۰ نفر نظامی،۳۲ شهروند عادی که ۲۸ نفر مرخص شدند و ۸ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند و در بخش بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر از مجروحان تحت نظر اورژانس هستند که در میان این مجروحان ۴ کودک و یک مادر باردار وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: