کد خبر: ۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
مهدی طارمی اگر امروز بتواند به ماشین سازی هم گل بزند به تنهایی توانسته به همه تیم های لیگ برتری طی سه فصل اخیر گل بزند و رکوردی جاودانه به نام خود ثبت کند.
به گزارش «نشاط»، مهاجم بوشهری پرسپولیس که در جدول گلزنان لیگ برتر (تا پیش از بازی با ماشین سازی) بعد از ساسان انصاری 14 گله است طی سه فصل اخیر به هر تیمی که در لیگ برتر حضور داشته گل زده است الا دو تیم!

کسب 15 امتیاز مستقیم

مهدی طارمی که در ابتدای فصل با انتقال به تیم ریزاسپور ترکیه قصد داشت فوتبالش را در آن تیم دنبال کند در بازگشت دوباره به پرسپولیس موفق شد تا اینجا در 5 بازی گل های 3 امتیازی بزند. او از ابتدای فصل تا کنون به ترتیب در مصاف با صبای قم، صنعت نفت آبادان، سایپا، گسترش فولاد و استقلال خوزستان که پرسپولیس با یک گل در این بازی ها به برتری رسید به تنهایی 15 امتیاز برای تیمش کسب کرد تا از مجموع 59 امتیاز برای قهرمانی سهم عمده ای از این حیث داشته باشد.

گل های پیروزی بخش

اگر گلهایی که طارمی با زدن آنها باعث برد پرسپولیس شده را هم در این جدول به حساب بیاوریم و به جای برد 3 امتیازی سهم  2 امتیازی برای این بازیکن قایل شویم در آنصورت طارمی 21 امتیاز برای پرسپولیس بدست آورده است. 3 بازی و 6 امتیاز به اضافه 15 امتیاز مستقیم. او در دیدار رفت با سپاهان در حالی که بازی یک – یک بود 2 گل به ثمر رساند تا پرسپولیس با 3 امتیاز زمین را ترک کند. او در بازی با پدیده هم گل اول را زد ولی بازی به تساوی رسید تا امیری در واپسین دقایق بازی گل برتری را بزند و با اتکا به گل مهدی پرسپولیس باز هم سه امتیاز را از مشهد به تهران بیاورد. طارمی در بازی برگشت با سپاهان باز هم در حالی که بازی یک – یک بود موفق شد یک گل به این تیم بزند تا هر سه امتیاز بازی باز هم به حساب تیمش واریز شود.

طارمی امروز تاریخ ساز می شود؟

مهدی طارمی در طول 3 فصل اخیر لیگ برتر به همه تیم های حاضر در این دوره ها گل زده است. از استقلال تهران گرفته تا راه آهن یزدان که حالا در لیگ برتر نیست. البته در این میان تنها تیمی که از طارمی گلی دریافت نکرده ماشین سازی تبریز است که اگر این تیم امروز از این بازیکن گل بخورد از این حیث طارمی رکورد دیگری هم از خود برجای خواهد گذاشت. رکوردی بی نظیر که تأثیرگذارترین بازیکن این فصل پرسپولیس را دست نیافتنی تر می کند. ناگفته نماند که طارمی هنوز گل به خودی هم نزده تا دروازه پرسپولس را هم باز کند.

گل آشتی امروز می روید؟

طارمی که در بازی با الریان پنالتی خوب و حساسی را از دست داد امروز این فرصت مغتنم را دارد که بتواند با به ثمر رساندن گل قهرمانی برای تیمش آشتی دوباره ای با هواداران پرسپولیس انجام بدهد. همان هایی که در پایان بازی الریان به پنالتی چیپ او معترض شدند و در جواب با رفتار دور از انتظار طارمی مواجه شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشاط ، طارمی ، رکورد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: