کد خبر: ۲۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
فدراسیون فوتبال با وجود اظهارات سردار کمالی پیرامون وضعیت سامان قدوس منتظر نامه ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون تردد بازیکنان سرباز است.

به گزارش آوای نشاط سامان قدوس به دلیل آنچه مشکل تردد این بازیکن در سال 97 به دلیل خدمت سربازی عنوان شد نتوانست در دیدار ایران و ترینیداد و توباگو حاضر شود و قرار است از امشب به اردوی تیم ملی در کشور قطر اضافه شود.

بعد از بازتاب این خبر سردار کمالی اعلام کرد که قدوس مشکلی برای همراهی تیم ملی و تردد در ایران ندارد اما مسئولان فدراسیون مدعی شدند قدوس تاکنون 3 بار به ایران آمده و با توجه به اینکه تکلیف خدمت سربازی وی مشخص نیست او در سال 97 نمی‌تواند به ایران بیاید ضمن آنکه قبل از دیدار ایران و بولیوی به این بازیکن و مسئولان فدراسیون عنوان شد که برای تردد در ایران در سال 97  او حتما باید مجوز ستاد کل نیروهای مسلح را در اختیار داشته باشد و حتی برای بار سوم وزارت امور خارجه برای این بازیکن وساطت کرد.

بعد از انتشار این مطلب سردار کمالی مدعی شد  اگر برای این فرد یا هر فرد دیگری مشکلی به وقوع پیوست فقط کافی است به ستادکل یا خود بنده مشکل را منعکس کنند تا بلافاصله مشکل رفع شود؛ البته باید گفت این موارد ابلاغ شده و منع قانونی ندارد. 

این اظهارات در حالی از سوی کمالی صورت گرفته که فدراسیون فوتبال در حال حاضر برای خروج بازیکنانی نظیر سرداز آزمون، علیرضا بیرانوند، علی قلی زاده، سید مجید حسینی و .... مبلغ 15 میلیون تومان به عنوان وثیقه برای هر کدام به اجرا می‌گذارد.(این قانون برای همه مردم است).  با این شرایط سامان قدوس و فدراسیون فوتبال چگونه می‌توانند با یک تماس مشکل بازیکنان را حل کنند ضمن آنکه اگر بازیکنی مثل قدوس نتواند طبق قوانین ایران را ترک کند در آن صورت باشگاه فرانسوی به سادگی از این بازیکن و فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

مسئولان فدراسیون معتقدند با تماس و رایزنی نمی‌شود مشکلات را حل کرد و اگر ستاد کل نیروهای مسلح با تردد این بازیکنان مشکلی ندارد نامه ‌ای را برای فدراسیون تهیه کند تا بازیکنان تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها مشکلی برای حضور در اردوهای تیم ملی نداشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: