کد خبر: ۲۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
ضمن تبریک به فلسطینیان؛
جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن تبریک پیروزی به گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: پیروزی اخیر نشان داد که مقاومت فلسطین می‌تواند هر گونه تجاوزی را به شکست بکشاند و معامله قرن ادعایی، سرابی بیش نیست.

به گزارش آوای نشاط جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، پیروزی اخیر را به گروه‌های مقاومت فلسطین تبریک گفت و اعلام کرد که این دستاورد، ثمره پایداری ملت فلسطین و صبر و یکپارچگی گروه‌های مقاومت است.

این جنبش پیروزی ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت در مقابله با تجاوز ارتش صهیونیستی را تبریک گفت و تاکید کرد که رشادت‌های ملت فلسطین پرده از طرح‌های عادی‌سازی روابط کشورهای عربی (با رژیم صهیونیستی) برداشت و خیانت برخی سران عرب را برملا کرد.

بنا بر اعلام خبرگزاری فلسطینی "وفا" : حزب الله از ملت‌های عربی و اسلامی خواست که با قدرت در برابر طرف‌هایی که اقدام به عادی‌سازی روابط می‌کنند و در پی سراب سازش می‌دوند، بایستند و توطئه‌های آنها را افشا کنند.

گروههای مقاومت فلسطین طی روزهای گذشته در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ایستادگی کرده و بیش از ۴۰۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کردند تا این رژیم مجبور به موافقت با تثبیت آتش بس با مقاومت شود. این تصمیم دولت صهیونیستی باعث استعفای "اویگدور لیبرمن" وزیر جنگ این رژیم از سمت خود و درخواست برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام به خاطر تسلیم دولت صهیونیستی در برابر خواسته‌های جنبش حماس و موافقت با آتش بس شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: