کد خبر: ۲۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
امیر موسوی در سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم:
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان ما ضعیف تر از هر زمان دیگری شده اند اظهارداشت: آمریکای ترامپ ضمن انزوای بین المللی تمام دستاوردهای دروغین آمریکا در عرصه حقوق بشر را نابود کرده است.

به گزارش آوای نشاط امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم گرامیداشت هفتمین سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم و جمعی از یارانش که صبح امروز (پنجشنبه ۲۴ آبان) در حسینیه امام رضا ع نیروی هوافضای سپاه برگزار شد اظهارداشت: شهیدان طهرانی مقدم و کاظمی، نماد شهیدان نیروی هوافضای سپاه هستند.

وی افزود: شهیدان از مصادیق شجره طیبه هستند که ریشه آنها در ایمان به خدا و اعتقادات دینی و اسلامی آنهاست و آثار و برکات آنها به اقصی‌نقاط آسمان‌ها و زمین سر کشیده است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه هر روز و هر ساعت و هر زمان، ثمرات و نتایج حرکات پربرکت شهیدان را به چشم می‌بینیم تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم و شهید کاظمی، از مصادیق بارز شجره طیبه بودند و هستند که در جنگ اراده‌ها پیروز شدند و پرچم فتح را در آخرین خاکریز قبل از سرزمین‌های اشغالی کوبیدند تا در خیز آخر یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب را ان‌شاالله محقق کنند.

وی افزود: شهید طهرانی مقدم خواست بر روی سنگ قبر او بنویسند «این مزار کسی که می‌خواهد اسرائیل را نابود کند» و من این جمله را اضافه می‌کنم که «این مزار کسی است که اسراییل را نابود خواهد کرد»؛ قطعا و بدون تردید ان‌شاالله.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه ایران سربلند اسلامی به خون شهیدان عزت یافت و سربلند شد و به دیگران هم حیات داد افزود: در دهه‌های اخیر و بعد از پایان جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران و به طور کلی جبهه مقاومت با تهدیدات گوناگونی مواجه بوده است. فتنه داعش در سوریه و عراق و جنایات مشترک عربستان و آمریکا در یمن، ایران هراسی در خارج، گسترده‌ترین تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران و اعمال فشارهای ناجوانمردانه سیاسی، تهدیدات بزرگی را برای جمهوری اسلامس ایران ایجاد کرد اما علی‌رغم گستردگی این تهدیدات، ایران عزیز مسیر پیشرفت و بالندگی را با سرعت طی کرد و امروز در جایگاه تعیین کننده در منطقه ایستاده‌است.

وی ادامه داد: امروز همه ما با جرات و قدرت می توانیم ادعا کنیم که عصر سلطه و هژمونی آمریکا در غرب آسیا به سر آمده و عصر حاکمیت اسلام عزیز و پیشگامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرا رسیده است. البته ما در میانه راه هستیم، پیام شهیدان حرکت و تلاش تا تحقق تمام آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است؛ خواست شهیدان آرام نگرفتن تا کوبیدن سرِ سنگ به خصم است.

امیر موسوی با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند با مشارکت در ائتلاف‌های منطقه ای بر تحولات منطقه تاثیر بگذارد افزود: امروز برخی کشورهای منطقه با دولت های قرون وسطایی و رفتارهای تهدیدزا و مولد خشونت و به راه انداختن جنگ در یمن و حمایت از تروریست ها در منطقه، به دنبال انحراف افکار عمومی از عدم مشروعیت خود هستند و رویاهای جاهلانه صدامک‌ها را دنبال می‌کنند.

وی گفت: رژیم نحس و نجس و نامشروع صهیونیستی که حیات پلید آن با جنگ و شرارت و فتنه انگیزی همراه بوده، اکنون با شرارت در سوریه و غزه تلاش می‌کند روند اضمحلال خود را کنترل کند و از طرفی با گسترش ارتباط خود با اعراب، به دنبال گسترش تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: بر ماست که با هوشیاری راهبردی روز به روز بر توانمندی دفاعی خود بیفزاییم تا راه نیمه تمام شهیدان را کامل کنیم و فردای قیامت پیش دوستان شهیدمان روسفید باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما ضعیف تر از هر زمان دیگری شده اند اظهارداشت: آمریکای ترامپ ضمن انزوای بین المللی تمام دستاوردهای دروغین آمریکا در عرصه حقوق بشر را نابود کرده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز از عدم کارایی گنبد پنبه‌ای خود سر خورده شده و از دسترسی زمینی ایران به سرزمین های اشغالی هراسان است.

سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم بیش از پیش حصاری امن برای کشور ، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنیم تصریح کرد: استحکام بخشیدن به قدرت دفاعی، تقویت موازنه تهدید و ارتقای بازدارندگی همه جانبه و تلافی جویانه اهدافی است که تحت رهبری فرمانده کل قوا و در سایه تعامل و هم‌افزایی نیروهای مسلح، ان‌شاالله محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: ارتش و سپاه، یَد واحده‌ای هستند که بر فرق هر دشمنی فرود آید، آن دشمن از جا برنخواهد خواست.

انتهای پیام/

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: