کد خبر: ۲۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
پروژه جدید گوگل موسوم به «Project Fi» به‌صورت خودکار شما را برای هر اتصال به یک وی‌پی‌ان متصل می‌کند. این به معنای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر برای کاربران است.

به گزارش آوای نشاط پروژه جدید گوگل موسوم به «Project Fi» به‌صورت خودکار شما را برای هر اتصال به یک وی‌پی‌ان متصل می‌کند. این به معنای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر برای کاربران است. Project Fi یک سرویس بی‌سیم گوگل است که از شبکه‌های اینترنتی مورد استفاده کاربر محافظت می‌کند.

گوگل اعلام کرد که این «شبکه پیشرفته» جدید را بزودی رونمایی می‌کند. Project Fi سرویس تلفن بی‌سیم گوگل است. کاربران با پرداخت 20 دلار برای تماس و متون در سطح نامحدود هزینه می‌کنند. این سرویس در ایالات متحده، در سرویس‌های مخابراتی تی موبایل، اسپرینت و برخی دیگر از بسته‌های مخابراتی فعال است.

افزون بر این‌ها در بیش از 170 شرکت کار می‌کند. به نظر می‌رسد این سیستم برای افرادی که زیاد مسافرت می‌کنند، بسیار مناسب است.در حال حاضر، با «شبکه پیشرفته» جدید، Project Fi به‌طور خودکار کاربران به یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) برای هر اتصال دسترسی خواهند داشت.

این به این معنی است که هر زمان که به وای‌فای یا داده‌های تلفن همراه متصل می‌شوید، از وی‌پی‌ان استفاده می‌کنید. این یعنی زمانی که شما آنلاین هستید، یک لایه امنیتی اضافی به شما تعلق می‌گیرد و اطلاعات مرورگرتان کاملاً محفوظ می‌ماند.

جالب است که با کمک این سرویس به‌ کاربران اطلاع داده می‌شود که دسترسی آنان به سیستم وای فای با مشکلی مواجه است یا تنظیمات گوشی شما در معرض خطر و آسیبی قرار دارد یا خیر. گوگل اعلام کرده است که این ویژگی‌ها طی هفته آینده برای تلفن‌های جدید و سازگار با این سیستم در دسترس است.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: